Paczący

poniedziałek, 4 marca 2013

Kardashian'ki dla O.P.I - Nicole

Hej!

Nie jestem fanką sióstr Kardashian (ani ich matki), które są sławne dlatego, że są sławne i bogate i mieszkają w Stanach. Tak na marginesie - nie wiedziałam, że jest ktoś, kto ma większy tyłek od J.Lo. Ale nie o tyłku dzisiaj ani o J.Lo, ani o Kim, bo o niej akurat myślę. Dzisiaj będzie o moich maleństwach z O.P.I, które zaprojektowała (?) Nicole, jak mniemam kolejna siostra Kardashian. Dorwałam je w ukochanym TkMaxx'ie za śmieszne, jak na lakiery O.P.I pieniądze.

Lakiery są cztery, każdy po niecałe 4ml, ale to dobrze, bo nie zdążą wyschnąć zanim je zużyję. Bo tak, lakiery można zużyć, o czym się przekonałam ostatnio zużywając do końca lakier z Miss Sporty, w dodatku w kolorze jednego z poniższych więc zamiennik będzie jak znalazł. :D

W skład całego zestawu wchodzą: delikatne błotko - My Empire...My Rules, cudowny szarak z /kryjącym brokatem Follow Me on Glitter, bardzo ciekawa zieleń / ciemny turkus - Khloe Had a Little Lam-Lam, i czekoladowy brąz / bordo Hard-Kourt Fashionista






Był jeszcze jeden zestaw, ale się nie skusiłam. Może powinnam... Najbardziej podoba mi się Follow Me on Glitter, nigdy nie miałam takiego w swojej kolekcji. Thank God for peel-off base! Akurat posiadam taką z Essence więc dam z nim radę i nie napocę się przy zmywaniu go! :D

A Wam który się podoba najbardziej?

31 komentarzy:

  1. Wyglądają ciekawie :). Przejdę się do swojego TkMaxx'a

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je u siebie, ale wybrałam jaśniejszy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Follow Me on Glitter także wpadł mi w oko :) Wydaje mi się, że te butelczyny zostały zaprojektowane na wzór tyłu słodkiej Kim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się dwa pierwsze. Pokaż na paznokciach. A ja chętnie oglądałam Kardashianki na MTV ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubię kardashianek no ale może lakiery są dobre:>

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie wiem, co to za TK Maxx tam u Ciebie jest...!
    mnie podobają się wszsystkie- nie mogę się doczekać swatchy.
    ciekawa jestem czy jakość Nicolek jest taka jak zwykłych OPI.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam, że lakiery Nicole są dostępne w Polsce?! aż zaglądnę do TK Maxxa na kosmetyki następnym razem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziaczki =) ile kosztowały? Bo zawsze szkoda mi kasy na opi...
    Kurczę a ja nie umiem nigdzie znaleźć bazy peel-off... A ostatnio to się namęczyłam z brokatami =/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 25 za ten zestaw... Ja moja baze kupilam z essence:)

      Usuń
    2. Uu to za tyle też bym brała. Wiem, że essence ma tą bazę, ale jej nigdzie nie ma =( wszystkie mi wykupili =..(

      Usuń
  9. Podoba mnie się jedynie Follow Me on Glitter, reszta troszkę nudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. że też ja nie mam blisko siebie TkMaxxa :/

    OdpowiedzUsuń
  11. z całej czwórki wybrałabym jedynie Khloe Had a Little Lam-Lam - reszta zupełnie nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarny z brokatem nawet ok, reszta mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie mam nigdzie w pobliżu TkMaxxa :( Buu ;/ Bo mi się podoba Khloe Had a Little Lam-Lam. Swoją drogą - fascynujące nazwy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się podoba wszystko co błyszczy, także najbardziej spodobał mi się brokatowy. Aczkolwiek trzy następne też są niezłe ;) A z ciekawości - piszeszm że zapłaciłaś za nie śmiesznie niską ceną jak na OPI, mogę wiedzieć ile kosztował ten zestawik ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Skad ta nazwa Nicole? Wie kotos...bo one wszystkie sa na K!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zadna z nich to na pewno nie Nicole?:/ a moze to jakis ich siersciuch?

      Usuń
    2. Juz wiem, juz wiem... Opi ma swoj oddzielny dzial i sie nazywa Nicole. I Nicole robi lakiery np z kardashiankami, ptem byl nicole i ta laska co z Biberm sie buja, potem bylo Nicole i jakis serial telewizyjny.

      Usuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...