Paczący

poniedziałek, 25 lutego 2013

Cudnie pachnąca wygrana :)

Hej!

Miłą niespodzianką było dowiedzieć się, że wygrałam konkurs u Gosi z Esy, floresy, fanstasmagorie!
Jeszcze milszą rzeczą było odebrać nagrodę dzisiaj na poczcie, bo była tak wielka, że nie zmieściła się do skrzynki. Jeszcze lepiej jest powąchać nadgarstek pachnący tymi cudnymi perfumami, które były w środku. Gosi się nie podobały, więc urządziła konkurs. Pani Małgorzato, nie zna się pani! :p


________________________________________________

Poza tym byłam w ten weekend u Siostry pod stolycom i też udało mi się chapnąć kilka rzeczy. Standard. :)
Poza trzema parami butów (dzięki Ci Boże, że moje siostry sztuk trzy mają taki sam rozmiar obuwia jak ja), oczywiście kosmetyki.


Balsam do ciała Acqua di Gioia, tusz do rzęs Maybelline Rocket Volum' - nie znam, przywieziony z zagranicy, chętnie wypróbuję, podkład Shiseido niestety ciut za ciemny, ale zmieszany z jaśniejszym daje radę, próbki jakichś perfum Givenchy i Kenzo oraz to, co tygryski lubią najbardziej poza perfumami, czyli lakiery: Revlon 570, MaxFactor  31 Satsuma i CM Colors 152


Macie życzenie przyjrzeć się czemuś stąd bliżej? Ja nie mogę się doczekać aż pomaluję pazury tą soczystą wiśnią a właściwie to jest bordo. Na pewno Wam pokażę i to pewnie w kolejnym poście, więc stay tuned.
Ściskam!

32 komentarze:

  1. ja bardzo ciekawa jestem tej masakry, no i oczywiście lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno Cię zdziwi moja prośba, bo to takie nie w moim stylu, ale...pokazuj lakiery! :D
    wisienka na pierwszy ogień to dobry pomysł :) (to takie trochę wytrawne winko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ekhem, szczęściara :P a mnie właśnie, że interesuje ten Rocket Fuel ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę zobaczyć tą masakrę, tzn. maskarę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ma kolor ten lakier CM, musi cudnie na paznokciach wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem ciekawa tego lakieru, nie znam tej firmy w ogole... Pokaze go niebawem na pewno!:)

      Usuń
  6. gratki, a Rocket jest genialny uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że pokażesz te lakierki trochę bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranej i życzę miłych testów :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam zapachu, ale tusz wygląda jak rakieta ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach dość słodki, poziomkowy, będzie na wiosnę jak ta lala!
      tusze z Maybelline wszystkie tak wyglądają;)

      Usuń
  10. Najbardziej ciekawa jestem tego tuszu - szczoteczka wygląda niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh jakie piękne kolorki :) Zabrałabym Ci każdy z nich! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tusz rocket dostałam niedawno do testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm 0 nie mówiłam że mi się nie podobały - przeciwnie mam takie same:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej :)) Czekam na recenzję nowej maskary Maybelline ;))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Same świetne rzeczy, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...