Paczący

piątek, 15 lutego 2013

EOTD - prościzna

Witajcie!

Coś mi dzisiaj nie poszło z eyelinerem. Im bardziej chciałam, żeby było prosto, tym grubsza kreska mi wychodziła. I bardziej falista. W końcu odpuściłam i to, co już narysowałam pokryłam cieniem dla zatarcia nierównych granic. Na koniec tusz... i już! Polecam ten sposób tym z Was, które nie za bardzo radzą sobie z kreską wykonaną eyelinerem. Mnie czasem wychodzą, tylko dzisiaj mam jakiś dziwny dzień na nie...

bez lampy-światło dzienne

z lampą


Czego użyłam: czarnego eyelinera Miss Sporty, na kreskę nim wykonaną rozmazałam fioletowy cień Paese 901. Rzęsy pomalowałam tuszem Chanel Inimitable. Na policzkach, czego nie widać mam róż z Miss Sporty 003 Sienna, z którego jestem strasznie zadowolona. Kolor pasuje mi idealnie! Dodatkowo róż był mega tani, kupiony przez internet :D Takie zakupy to ja rozumiem! I takie proste makijaże! :D
_______________________________________________________________________

Wybrałam się dzisiaj na ciekaczkę do galerii a po drodze do SH, gdzie kupiłam trzy rzeczy za całe 6zł=2zł/szt! Była też promocja w Croppie, gdzie wyhaczyłam taniutką bransoletkę i pierścionki - sroka ze mnie ;) W TkMaxxie było mnóstwo rzeczy, które bym przygarnęła, ale w końcu wyszłam z dwiema dla Siostry na parapetówkę, bo zmierzamy tam w weekend za tydzień. Natomiast w ten weekend wyprawa do Zakopanego :) Taki niezamierzony wypad Walentynkowy, chociaż nie obchodzimy, ale tak się złożyło :D

A u Was co tam dzisiaj na oczętach?

24 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż:) Ale najbardziej podobają mi się rzęsy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kreseczka :) Czekam na posta zakupowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kreska kreską, ale jakie rzęsy świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło naprawdę ładnie:) muszę wypróbować Twój patent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kreseczka :) muszę w końcu nauczyć się ją rysować prostą :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne masz rzęsy, chyba one na tym zdjęciu dzisiaj odgrywają pierwszoplanową rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śmiem twierdzić, że z tym cieniem wygląda lepiej niż gdyby to był sam eyeliner. dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło! :) Śliczne rzęsy...
    Udanego weekendu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam taki sam patent na kreskę na powiece :) robię ją identycznie!!!

    Zazdroszczę wypadu do Zakopca... Mi w tym roku nie było dane :( pozdrowisz góry ode mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale cieszę się Twoim szczęściem :)

      PS ...mail doszedł?

      Usuń
    2. doszedł, doszedł:* jasne, że pozdrowię:) mnie ominął wypad na narty z wiadomych względów, ale w ten weekend sobie odbijemy!:) :*

      Usuń
  10. Genialny makijaż :) Bardzo ładna kreska!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny makijaż :) Ale podobają mi się Twoje rzęsy - jakie one długie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie ..kolorek podbija tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...