Paczący

środa, 27 lutego 2013

NOTD - winna lisica

Hej!

Wczorajszy kolor był wiosenno-letni, dzisiaj powrót do jesieni, chociaż za oknem całkiem nieźle - nie jesiennie ani nie zimowo :) Dzisiaj mam ochotę na grzane wino, (jedno, dwa, ewentualnie siedem) z goździkami i przyprawą korzenną. Nie w domu, tylko gdzieś w restauracji, bo w domu nie ma ani jednej lampki do wina, gdyż wszystkie wytłukłam  - wczoraj kolejna wylądowała w koszu. Chyba, że wino można pić np. z głębokiego talerza ;)
Lubicie grzane wino?
A wino na paznokciach? Na przykład takie:





A dlaczego lisica? Bo to Revlon 570 Vixen.


Buziaki :*

21 komentarzy:

  1. zawsze można upić trochę wina prosto z dzbana ;) mimo to Twoje na paznokciach bardziej mi się podoba iż grzane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie mocne kolory, choć jak teraz patrzę na słońce, które w końcu dziś wyszło to mam ochotę na... żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, zdecydowanie wolę borda od czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię i czerwienie, i borda choć często lubią zapaskudzić paznokcie na żółto ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzane wino lubię (nie tylko na paznokciach ;)), ale piję je najczęściej w kubku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Winko grzane lubię i takie na paznokciach też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wino na paznokciach? Jak najbardziej,piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. jej śliczny, jest, mam troszkę podobny z gr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem, o ktorym mowisz, nawet go widzialam w sklepie wczoraj... Dlatego nabralam ochoty na nalozenie tego;D

      Usuń
  9. Smak na grzane wino przyszedł gdy zobaczyłam te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pazurki :)też lubię grzane winko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w Szwecji piłam pyszne grzane wino z migdałami :) Mniam :) A na takie też bym się pewnie skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś tak nie bardzo widzi mi się ten kolor :(

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...