Paczący

czwartek, 21 lutego 2013

NOTD - ale mam refleks...

Hello!

Odkurzyłam, w sumie jeszcze nie taki stary, lakier z Wibo z refleksami numer 453 i postanowiłam tym razem nie używać go do zdobień czy cieniowania, tylko na całe paznokcie. Wszystkie. Efekt wyszedł zadowalający - podoba mi się gra światła na nim - w zależności do tego, jak pada, można zobaczyć jakby różowe "prześwity", ogólnie jest złoty, tylko ma refleksy. Jest ciekawy, ale nie należy do moich ulubionych kolorów, bo ja wolę te bardziej zdecydowane. Ten jest taki świński. Ale w sumie dość interesujący i intrygujący.





 Tu wygląda jak złoto albo srebro - bez różowych refleksów. Pytanie czy to złote refleksy na różowym lakierze, czy różowe pod złotego lakieru?

Ładny, ale w mniejszych ilościach, czyt. na pewno nie na każdym paznokciu.
Mnie się podobał efekt stąd, czyli kapka tego lakieru na jakiś granat albo nawet czerń.
Poza tym widzę, że porobiły mi się pęcherzyki na każdym paznokciu. 
Do uzyskania efektu jak na zdjęciu położyłam trzy warstwy.
Byłam wczoraj w Rosku, było mnóstwo lakierów, też tych z nowej kolekcji, ale na żaden się nie mogłam zdecydować... Niby dużo mi się podobało, ale nie wzięłam nic.

Lubicie taki efekt refleksowy?
 

29 komentarzy:

  1. bardziej podoba mi się wersja z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świński kolor to doskonałe określenie. Ale takie prosie na serdecznym palcu mogłoby się całkiem fajnie prezentować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam i też nie podoba mi się tak sam na całości, ale najgorsze w nim jest zmywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się, lepiej by wyglądało tak jak mówisz na czarnym lub granatowym lakierze.

    OdpowiedzUsuń
  5. solo rzeczywiście nie zachwyca, ale z granacikiem super- taka jest moja refleksja na temat tego refleksu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej serii lakiery wydają mi się bardzo udane. Mam jeden, inny niż Twój, ale oba prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ładny, ale nie lubię prześwitujących wolnych brzegów paznokci więc najbardziej podoba mi się efekt z przedostatniego zdjęcia =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja:) na zdjęciu, o którym mówisz przypomina mi Glamour z Wibo nr 5

      Usuń
  8. Sam taki sobie, ale z granatem wygląda bosko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja z czerwienią albo granatem wyglądał by bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jest taki zły, nawet mi się podoba ... z ciemną bazą wyglądałby genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie ten się średnio podoba, ale wiaodmo kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. będzie świetnie wyglądać jako top coat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładniutki :) nie widziałam go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  14. Z granatem wygląda naprawdę super :) Ogólnie jest ładniutki ten lakierem, ale te prześwity zniechęcają... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się podobałby np co drugi paznokieć albo jako jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor :) trafia na moją listę must have :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie wygląda ale w połączeniu z jakimś ciemniejszym było by idealnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor baaardzo nie w moim guście, taki nijaki trochę ...

    OdpowiedzUsuń
  19. skusiłam się na ten kolorek, ale miałam nadzieję, ze lepiej kryje - najlepszy jako top :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...