Paczący

sobota, 16 lutego 2013

Post-cwaniak!

Hej Kochane!

(Dzisiaj mnie nie ma i ten post dodał się sam, w związku z tym jest to post-cwaniak jakbyście się zastanawiały skąd ten tytuł...:) Ja jestem w Zakopcu i wracam w poniedziałek! :D :*) Póki co możecie sobie poczytać co wpadło mi w ręce właśnie podczas wczorajszych łowów...


Jak wspominałam w poprzedniej notce, wczoraj idąc do galerii wstąpiłam do SH, gdzie za całe 6 (słownie sześć) złotych kupiłam trzy rzeczy - dwa cienkie podłużne szaliki (do wiązania na głowie) i ciepłą czapkę do noszenia na dwa sposoby. Oto one:




Już w galerii, w TkMaxxie kupiłam dwie rzeczy, niestety nie dla siebie, ale dla Siostry jak to się mówi - "na nowe mieszkanie". Pudełko sama bym przytuliła...
Pudełko jest z solidnego drewna, z pokrywką, nie wiem jakie to drewno, ale Siostra na pewno się z niego ucieszy, pewnie włoży tam biżuterię albo coś bardzo niebanalnego, bo lubi używać różnych rzeczy, do innych celów niż są przeznaczone. Ta druga rzecz, to zestaw sześciu "zapachów" do powieszenia w szafie. Zapach też będzie jej odpowiadał, jestem tego pewna! Nie dość, że ładnie pachną, to ładnie wyglądają :)
Nie byłabym sobą nie wchodząc do Roska. Tam tylko potrzebne (jak zwykle) rzeczy:
Nic wielkiego - wkładki, peeling enzymatyczny Lirene (na próbę - nigdy nie miałam enzymatycznego), czarny eyeliner Wibo (był w promocji za ciut ponad 5zł), oliwka Babydream (mój Hipp już się kończy a ta była mega tania), na zdjęciu zabrakło chusteczek nawilżanych z Lilibe. Chciałam się skusić na Kate 101, też była tańsza niż oryginalnie - 14zł, ale w końcu nie wzięłam. Żałuję, ale bardzo delikatnie...

Ściskam!!!

26 komentarzy:

  1. Swietne zakupy :)
    Sama uwielbiam przygarniac szaliczki i chusty.
    Milego pobytu w Zakopanem :)
    I gratulacje kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego pobytu :) oddychaj góralskimi lasami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. deseń z pierwszego szalika ląduje niebawem na moich paznokciach. Mogę skopiować zdjęcie?
    :D Baw się dobrze, Wariatko :*

    świetne łupy!

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie muszę kupić tą oliwkę. A pudełeczko jest śliczne! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie, teleportuj mnie do Zakopanego:) Lubię:))
    Oliwkę też;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten z wibo ale szukam innego kolejne opakowanie już mi się znudziło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, ja do Zakopanego jadę za tydzień :D

    Miłego pobytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię oliwkę Babydream :) miłego pobytu

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba też sobie kupię tą oliwkę z babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mój post nie chciał się ostatnio dodać sam. :(

    Udanego pobytu. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Baby Dream i eyeliner bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  12. W TKmaxxie zawsze można upolować coś oryginalnego, siostra będzie zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesu koniecznie muszę lecieć do Ross po Kate..za tą cenę?!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne to drewniane pudełeczko - w sam raz na drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładniusi ten pierwszy szaliczek/ chustka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne jest to pudełko, a zapachy do szafy mam bardzo podobne tez na wieszaczkach, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie "pamiątki" z wyjazdów są najfajniejsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przywieź nam trochę góralskiego klimatu! Wypoczywaj ;)
    Super zakupki - zresztą wszystko co kobieta kupi jest MEGA ;) przecież my nigdy nie kupujemy byle czego :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zakupy :) Ja nawet lubię peelingi enzymatyczne :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...