Paczący

piątek, 16 grudnia 2011

Magic number: 954

Dostałam ten lakier od Siostry, razem z jeszcze dwoma, które pokażę Wam przy okazji. Może ten trochę bardziej nadaje się na wiosnę/ lato, ale MUSZĘ się rozweselać, doświetlać, używać kolorów, żeby nie zwariować tej jesieni, która i tak dzięki Bogu jest super! Na jesienna deprechę polecam solarium (nie chodzę w ogóle regularnie!), kolory w ubraniach, albo chociaż dodatkach, makijażu, paznokciach. Nie mówcie nikomu, ale czekolada też jest dobra... :)
I got this nail polish from my sis, together with two more which I'm about to show you next time. You may think this is more appropriate for spring or summer but I had to add some more color to my sad life this autumn. To avoid auntumn's depression try using sun tanning beds (no, I don't use it regularly!), colorful clothes or at least accesories, makeup or nails. Don't tell anyone, but I heard that chocolate is also good... :)
w/ flash





Jak widzicie, co światło, to on inaczej wygląda ;)
Different light, different color, as you can see ;)

11 komentarzy:

  1. obojętnie w jakim świetle, lakier szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor... Ja też się rozweselam takimi radosnymi kolorkami w te deszczowe dni;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek fajny, ale raczej wiosenny. przy takiej pogodzie akurat! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. CHCE GO !! boże ale śliczny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolorek, podbił moje serce...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam cos podobnego z wibo, ale nie przepadam za tym kolorem:(

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek fajny,a na jesien tez czasem ide na solarium to poprawia nastroj:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kusisz mnie bardzo dlatego że bardzo odpowiadają mi lakiery Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszędzie szukam takiego limonkowego lakieru...pięknie prezentuje się na pazurkach

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...