Paczący

wtorek, 13 grudnia 2011

TAG: 5 Noworocznych Kosmetycznych Postanowień / 5 Cosmetic New Year's Resolutions

Witam Was!
Z okazji zbliżającego się nowego, 2012 roku, postanowiłam zorganizować TAG. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo często silę się na postanowienia noworoczne, których, nie powiem, staram się dotrzymać. A Wy?
Tak więc może pobawimy się wspólnie w takie małe planowanie "życia kosmetycznego" w nadchodzącym roku. :D
Hi!
Since 2012 is coming, I wanted to organize a TAG. Do you make New Year's Resoltuions? I very often do. We can plan our "cosmetic life" for 2012 together:) Here is a picture I designed on this occasion. You can use it if you want to:

Na tą okazję postarałam się o stosowny obrazek, który możecie umieszczać przy realizowaniu tego TAGu jeśli macie ochotę. Oto on:

No ale o co dokładnie chodzi.
Podajecie pięć swoich noworocznych postanowień dotyczących kosmetyków. To może być wszystko, Wasze nadzieje, plany, zamierzenia, zaraz Wam pokażę na swoim przykładzie.
1. Piszecie kto Was oTAGował.
2. Wymieniacie 5 postanowień noworocznych dotyczących kosmetyków.
3. Nominujecie 5< kolejnych bloggerek i dajecie im znać.
Życzę miłej zabawy! :)

What is it about?
Share your 5 cosmetic New Year's resolutions with the rest of us. It can be anything: your plans, hopes, etc.
Write who sent you this TAG
Write 5 resolutions
Invite 5< other bloggers and let them know
Have fun! :)

W nowym 2012 roku :
1. chciałabym bardziej realizować tzw. projekt denko - zużywać produkty do końca zanim kupię nowe
2. planuję wypróbować bazę pod cienie do powiek Urban Decay Primer Potion
3. chcę kupić sobie wreszcie perfumy Carolina Herrera 212 (chyba, że mnie Gwiazdka uprzedzi przed końcem tego roku)
4. muszę jeszcze bardziej zadbać o  swoje ciało: paznokcie, włosy, sylwetkę
5. mam nadzieję, że uda mi się zaprzestać gromadzenia tony lakierów do paznokcie, których używam raz, dwa i stoją, błyszczyków, pomadek, balsamów, które notorycznie gubię..
Mam nadzieję, że cokolwiek z tego mi się uda zrealizować:)

In 2012:
1. I would like to focus on project pan more - use products that are open and then buy new ones.
2. I'm planning to try Urban Decay Primer Potion
3. I really want to byu perfume Carolina Herrera 212, unless I'll get it at Christmas.
4. I'd like to keep fit, take good care of my nails, hair and body
5. I hope I won't buy so much nail polishes which I use once, lipsticks, lip balms which I often lose...
I hope to keep at least some of these:)


What about you? :)

A jak u Was? :)

Do udziału zapraszam / I invite:

Zakręcony świat Wery: zakreconyswiatwery.blogspot.com
.biemi: biemi-bo.blogspot.com
zoila: zzzoila.blogspot.com
Mallene: mallene.blogspot.com
kleopatre: kosme-tiki.blogspot.com

11 komentarzy:

  1. dzieki za otagowanie, fajny pomysł:)
    ja mam tlyko jedno wazne zadanie znalesc prace!musze musze!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za otagowanie, postaram się odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Punkt 1 zdecydowanie dla mnie ! : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag życzę ci żebyś zrealizowała swoje postanowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, tyle by się chciało postanowić... Tylko z realizacją jest gorzej. Ciekawy pomysł na tag!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tag :) Ja miałam zawsze mnóstwo postanowień z okazji nowego roku, ale nie dotrzymywałam ich. Odkąd nic nie zakładam czuję się z tym jakoś lepiej ;)

    Lakieru Avonu jeszcze nie miałam okazji wypróbować, bo dopiero wczoraj paczucha do mnie dotarła, ale chyba nie grzeszy trwałością... Za to kolor prześliczny - na dniach pewnie pojawi się recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za otagowanie, to mój drugi Tag w tym dniu i zarazem drugi od kiedy prowadzę bloga :)

    Życzę zrealizowania "postanowień" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję na pewno skorzystam z zaproszenia :) :*

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...