Paczący

środa, 14 grudnia 2011

Czary-mary hokus-pokus, nie wiem co robię, kiedy maluję paznokcie ;)

Zupełny spontan wynikający z nudy. Co z tego wyszło? Coś na kształt podrabianej wężowej skóry "made in China":p Osobiście nie chciałabym mieć takiej torebki/ butów/ paska/ portfela... a paznokcie zawsze można zmyć ;) Chyba, że idziecie na karnawałowe kicz-party, haha :D
Due to huge boredom I went through today, I decided to polish my nials. Here's what it looks like. It reminds me of a cheap tortuous faux leathery purse, shoe, belt or wallet, "made in China" which I wouldn't like to have in my closet. But your nails can always be washed off. Unless you go on a kitsch-party, lol :D
Użyłam:
I used:
Miss Sporty 390
Butterfly Artistic Cracks - fioletowy

efekt połączenia / the effect
Niby mogłam tak zostawić, ale nie! Na całość nałożyłam jeszcze Manhattan 96D, jak wygląda sam - do zobaczenia tutaj
I could have left it like that but NO! The third coat it Manhattan 96D, to see on its own in here-->click

ostatecznie / at last it looks like this
Śmiesznie, prawda?
Dla mnie trąci tandetą, a Wy jak uważacie?
For me it's funny and a little bit shoddy, what is your oppinion?

13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie pękajace lakiery to od początku tandeta i nie podobał mi się ten efekt :/
    Jakoś nie podoba mi się "to" na moich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam od początku nie przepadałam za tymi pękającymi lakierami. Ale co kto lubi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podobają pękające ale jeszcze nie miałam muszę jakiś wypróbować ładnie to wyszło ale bardziej mi się podoba bez tego manhatanu:))
    Kochana z miłą chęcią zrobię twój tag:)**

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten pękacz z butterfly, ale dopiero przy trzech warstwach nie ścieraja sie koncowki, bo tak to chwila i go nie ma na końcach :) tylko mój egzemplarz tak ma , czy Twój też?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za pękaczami, ale tu mi się podoba połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nie lubię pękaczy. Moim zdaniem, tworzą bardzo specyficzny, tandetny, kiczowaty efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe tutaj faktycznie wygląda jak skóra węża :) ładny róż z Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż z samym pękaczem wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  9. :P ja bym chyba wyszła z założenia że mogło być gorzej

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcialam sobie kiedys kupic ten lakier pekajacy, ale jak zobaczylam, jak to wyglada na kilku innych blogach to juz przestalam go szukac, bo mi sie nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...