Paczący

czwartek, 1 grudnia 2011

Ulubieńcy listopada - Nov faves

Cześć Dziewczyny! 
Już grudzień!!! Jak ten czas leci... Pamiętam jak dopiero co w wakacje moknęliśmy w Zakopcu a potem był zlot Alfaholików w Biłgoraju a teraz już tylko 23dni do Wigilii!
Skoro jest już początek grudnia, to postanowiłam pokazać Wam moje ulubione produkty z listopada.
Hi Gyus!
It's December already, can you imagine? I remember soaking wet in Zakopane and then the Alfaholics' rally and now it's only 23 days left for Christmas! Since November has ended, I wanted to share with you me faavotires. These are:
Lubiłam i oczywiście nadal lubię używać tych sześciu rzeczy, wśród których jest:
- balsam do ust EOS,
- nieśmiertelny klasyczny krem Nivea,
- odżywka Eveline diamentowa nail conditioner,
- krem do rąk Avon hand cream,
- korektor Miss Sporty cover stick,
- podkład Astor foundation

EOS jest super - pięknie pachnie (mandarynką), nawilża usta, szybko się go aplikuje z racji jego dużej powierzchni. W PL dostępny na Allegro, dość drogi, dlatego moja ocena uwzględnia jego dostępność tutaj: 9/10
EOS lip balm is awesome - smells really great (tangerine), moisturizes lips, applies quickly as it's quite big. Not available in Poland, I ordered it on the net and it was too expensive, that's why I give it: 9 out of 10.


Krem Nivea - natłuszcza, ale nie zostawia jakiejś specjalnie tłustej warstwy. Zauważyłam jego zdolności do gojenia różnych drobnych ran, np.zadartych skórek. Jak nie mam balsamu do ust pod ręką, to ten krem ratuje mi życie! ZAWSZE będzie w moim domu. 10/10
Nivea cream - oils the skin but doesn't leave oily layer. I've noticed its ability to heal small wounds such as damaged cuticles. When I lack any lip balm, it saves my life. I will ALWAYS have it at home. 10/10 


Odżywka z Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament. Kupiona przez przypadek okazała się moim hitem! Używałam zgodnie z ulotką, po tym miesiącu, czy może nawet krótszym okresie, nie poznaję swoich jak dotychczas łamiących się, rozdwajających, słabych i brzydkich paznokci. Są twarde, nie wyginają się już we wszystkie strony, są zdrowe i mocne. Nigdy w życiu takich nie miałam. Z niecierpliwością czekam na efekty tej 8w1 ->zestaw Eveline. 11/10 ;)
Eveline nail conditioner Diamond Hard and Shiny Nails. I bought it accidentaly but my nails have never been in such a great condition!!! After not even a month, they're strong, hard and look really nice. I can't wait to use that 8in1 ->Eveline set of three 11/10 ;)



Krem do rąk Avon Silicone Glove - chroni skórę, ładnie pachnie, fajnie się go nakłada, szybko się wchłania, ręce po nim są nawilżone. Uwielbiam go, nie chcę innych. 10/10
Avon hand cream Silicone Glove - protects the skin, smells good, the application is fast and nice, the hands feel soft. This is my ideal hand cream. That's it. 10/10


Miss Sporty korektor - używam pod oczy, ale świetnie kryje też inne strefy. Czasem wydaje mi się, że jest twardy, dlatego wolałabym go w płynie, i dlatego też daję mu tylko 9/10
Miss Sporty cover stick - I use it for my under eyes area. It covers it nicely, as well as other difficult areas. May feel too hard sometimes as it is a stick. I'd prefer it in fluid. 9/10


Ostatnią rzeczą jest podkład Astor 16h Mineral Match - z aplikatorem, zawiera 96% minerałów, złoto, platynę i srebro. Znaczy, że na twarzy nosimy same skarby. Nie ma talków, składników perfumowanych i jest beztłuszczowy, 30ml, cena około 45zł. Matowi, ale lepiej, jak nałoży się go palcami a nie tym pędzelkiem. Świecenie występuje, oczywiście, po kilku godzinach, ale czy to nie jest normalne? Ładnie pachnie, kremowy, świetnie kryje. Lubię go, ale w cenie regularnej go nie kupię. Załapałam się na promocję za ok. 22zł w Rossmannie jakiś czas temu. Biorąc pod uwagę cenę i średnią, suma sumarum, przydatność aplikatora: 9/10
My last favorite thing is Astor 16h Mineral Match - it has an applicator, contains 96% of minerals, gold, platinum and silver, so there are only treassures inside. No talc, perfume, oil, 30ml, 45PLN. Matts the skin but does it better when you apply it with your fingers. The face starts being shiny after hours, but isn't that a normal thing? The product smells nice, it's creamy and covers well. I like it, but anyways I give it 9/10.
That's it. In the next post you'll see my new aromatherapy set of 6 oils. See you soon:)


To tyle Kochaniutkie.
Jeśli chcecie jakąś szerszą recenzję któregokolwiek z produktów, to dajcie znać.
W kolejnym poście pochwalę się Wam moim super zestawem z Lidla do aromaterapii. W skład wchodzą olejki (6szt), kominek, podgrzewacze i dwie drewniane kulki zapachowe. 
Do następnego:)

10 komentarzy:

  1. tez musze zrobic taki post, eveline odzywka jest super duzo dobego o niej slyszalam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zbieram do zrobienia ulubieńców. Tego eosa jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. o o o już czekam na następnego posta!
    fajne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. odżywkę eveline używam obecnie - jest super! potwierdzam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle się naczytałam o tej odżywce do paznokci, że nie wypada nie kupić:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro Eos jest taki świetny to na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do produktów Astora podchodzę bardzo ostrożnie, więc nie wiem czy wypróbuję tego podkładu. ;) Tak sobie teraz siedzę i myślę: Mój Boże, przecież niedawno czytałam o ulubieńcach października.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten korektor z miss sporty mi wysuszał okolice oczu a u ciebie takie coś występowało:-))

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie nivea zaczęła trochę zapychać -- ale to chyba jest powód że zaczęłam stosować OCM

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...