Paczący

wtorek, 21 maja 2013

FOR SALE!

Hej Dziewczątka!

Macie ochotę na jakiś nowy kolorek w małych pieniądzach? Może któryś z tych? ... Bo się postanowiłam pozbyć tych maleństw, ale płakać nie będę :D

O.P.I Stranger Tides z kolekcji Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides
użyty 3x - cena 10zł

Delia Coral Prosilk nr 90 - użyty 1x
cena 3zł

Delia Coral Prosilk nr 166 - nowy
cena 4zł

Cynthia Rowley - prawie nowa
użyta 1x- cena 7zł

Eveline Colour Instant nr 609
użyty 3x - zużycie zaznaczone na zdjęciu - cena 4zł

Wibo z refleksami nr 452
użyty 3x - zużycie zaznaczone - cena 3zł

Do ceny lakieru należy doliczyć kwotę wg poniższego cennika (opcja: gabaryt B), w zależności od formy, w jakiej chcecie, aby przesyłka do Was dotarła, oraz +2zł na zapakowanie jej. Waga nie powinna przekraczać 350g! Przy zakupie większej ilości  kwota za przesyłkę pozostaje taka sama.
Cennik pochodzi STĄD i tu można go sobie tam sprawdzić :D


W sprawie rezerwacji piszcie niżej w komentarzach albo wysyłajcie maila: rainy_girl_is_me@o2.pl
Rezerwacja możliwa na max. 3 dni. Wysyłam tego samego dnia, kiedy pojawią się u mnie na koncie pieniądze, lub ostatecznie następnego. 
W razie pytań wiecie co i jak! :)

4 komentarze:

  1. Oj kusisz kusisz Diablico, zwłaszcza pierwszym i ostatnim ;) ale póki co mam zamiar napaść na "lakierownię" mojej kuzynki :> Ma składzik dość obszerny więc jako dobra osoba przystawię jej banana do pleców i powiem "Idź...i wybierz coś dla mnie" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się kuzynką:) A przynajmniej częścią jej zbiorów, pod warunkiem, że banan zda egzamin:)

      Usuń
    2. Ze mną jak z dzieckiem- "mówisz i masz" ;)

      Usuń
  2. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić wyposażenie salonu kosmetycznego i jeszcze wyposażenie salonów kosmetycznych. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...