Paczący

sobota, 11 maja 2013

Pierwszy cykl - lakierowe nowości 4/8 - Essence nr 125 Absolutely Blue

 Hej!

Cykl, jak widzicie, w toku. Po wczorajszym brudnym żółto-zielonym lakierze od Essence, kolejny - tej samej firmy, który razem z przepięknym kremowym cieniem Maybelline Tattoo (15 Endless Purple) dostałam od Agi z TEGO bloga. Aga była tak kochana, że zechciała, razem ze swoim cudownym Tymkiem spotkać się ze mną w Gliwicach, kiedy byłam w Instytucie :) Do tego jeszcze dostałam prezent urodzinowy!!! :* 

Ten Essence Colour&Go ma numer 125 i nazywa się Absolutely Blue, co zresztą widać po nim, bo jest absolutnie niebieścisty, taki  mroźny odcień! Wygląda zupełnie jak letnie, bezchmurne niebo :)

Dwie warstwy i utwardzacz/ przyspieszacz wysychania od Seche Vite.
  Bardzo precyzyjnie się nakładał i znów - porównując z Essence Colour&Go 138 L.O.L - nie smużył i nie utworzyły się pęcherzyki powietrza. Wykończenie znowu moje ulubione, czyli kremowe. Bez drobinek.
 Pędzelek jest dość płaski, krótki, ale bardzo poręczny i lekko zaokrąglony. Identyczny jak u poprzednika, ale nie wiem dlaczego tym lepiej mi się dzisiaj malowało... Może lakier był ciut rzadszy.
 Kocham bez!!! Ukradłam go sobie spod klatki jak szłam z moją małą Myszeńką na spacer rano;)
 
Proszę jaka buteleczka-modeleczka ;D
 

Prawda, że piękna ta "jej wysokość niebieścistość"?! :)
____________________________________________________________________________

P.S. Jutro w końcu wyczekiwany przez Was i przeze mnie Bell Glam Wear nr 423, czyli mój najidealniejszy fiolet, jaki kiedykolwiek posiadałam... Już nie mogę się doczekać!!! :D
Buziaki :*


50 komentarzy:

  1. Śliczny kolor i ładne zdjęcia na tle kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ulubiony kolor , te lakiery na moich,zostają długo

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za niebieskimi lakierami ale ten jest wyjatkowo uroczy...przypomna mi kolor bzu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny nie wiem dlaczego ale kojarzy mi sie z latem. Wygląda świeżo i bardzo ... hm .. zwiewnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten kolorek i jest cudowny :) na żywo wygląda jeszcze lepiej *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miły kolor. Taki niebieski ;)
    Bez spod klatki też bym podkradła gdyby u mnie rósł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ty masz na pewno inne bardzo ciekawe kwiatuchy u siebie:) podglądałam kiedyś:)

      Usuń
  7. ale ekstra jest !
    musze sobie podbić do szafy essence i kupić kilka nowych lakieów na lato ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek przecudny ;) Ja też uwielbiam bez, jak mieszkałam z mamą to przyszedł raz sąsiad na skargę, że go sobie zrywam ! Głupek, przecież to nie jego drzewo było, tylko miastowe :D a pod moim aktualnym mieszkaniem też rosły 2 drzewka, ale rok temu przyjechali i ścięli ! Bandyci ze spółdzielni mieszkaniowej ! Więc teraz muszę skradać pod innymi oknami i to nocą, żeby nikt się na mnie już nie skarżył ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kolor bardzo przypomina mi Essie Bikini So Teeny

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten lakier jeszcze w poprzedniej wersji piękny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękny kolorek, mam jeden lakier z tej serii i nawet jestem zadowolona : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mialam okazje wyprobowac trzy, tylko ten o dziwo nie babelkowal na paznokciach... Nie wiem jaki powod;)

      Usuń
  12. Przepiękny kolor, jestem kompletnie zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest po prostu przecudowny! Kojarzy mi się z niebem oczywiście ale również z niezapominajkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Bo pewnie jak mnie, kojarza Ci sie z latem, a lato jest supeeer!:)

      Usuń
  15. Dobre, przyznam Ci się... Ja do samego końca uważałam że to fiolet =D serio!!! no daltonistka przynajmniej częściowa jestem. Ale wiesz jak te pazurki by świeciły przy opalonej skórze?
    Cieszę się, że prezencik się spodoba =)
    Pozdrowionka z upalnego Podkarpacia =*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekny jest mimo, ze w tym swietle jednak okazal sie byc blekitem:) dzieki za pozdrowionka, wzajemnie! Przepraszam, ze jeszcze Ci nie odpisalam na maila, ale uczynie to jak najszybciej!!!:*

      Usuń
  16. mam, kolorek fajny, ale z trwałością kiepsko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byc moze, ale u mnie kolory sie zmieniaja codziennie, wiec na to nie zwracam uwagi, poza tym mam sv, ktory o ta trwalosc dba:)

      Usuń
  17. super kolorek :D szczególnie mi się podoba na pierwszym zdjęciu

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...