Paczący

czwartek, 16 maja 2013

Zainspirowany makijaż - Kelly Rowland - Kisses Down Low

Cześć Dziewczyny!!!


Dzisiaj dla odmiany, po tyyylu lakierach do paznokci, wrzucam moje odwzorowanie makijażu z klipu jak w tytule, który w oryginale wygląda tak, jak poniżej. Ale się laska ruszała! W dodatku akurat ten makijaż ma tylko w pewnej części klipu, nie w całym. Ciężko mi było go uchwycić w pełnej krasie, ale w końcu się udało. Oto i on:



Moja wersja prezentuje się tak:
 A do zrobienia tego makijażu użyłam:

zaznaczonych kolorów z palety nołnejm z Allegro, w której jest 88 kolorów, ale średnio napigmentowanych... No, ale jest. Poza tym podkład L'oreal True Match w kolorze Ivory, czarna kredka Pierre Rene, biała NYX Jumbo pencil jako baza, ukochany czarny eyeliner Miss Sporty Studio Lash, tusz Wet'n'wild a konkretnie sama baza pod tusz z tego zestawu. Dwa tusze: najpierw Color Chic - Big Volume z Pepco, o którym pisałam TU i I <3 Extreme z Essence, dla uzyskania większej obiętości.

 
Tym sposobem wyszła mi propozycja, powiedzmy, na letnią imprezę... Zgadzacie się? :)

Może być?! :)
Ściskam i życzę Wam miłego dzionka! :*

35 komentarzy:

  1. Jak ten malowany ptak :) Ciekawe zestawienie kolorów masz racje - takie letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, faktycznie bardzo letnie zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki :) musze pocwiczyc kolorowe makijaze poki mam dostep do kolorowych cieni mojej nastoletniej siostry :P

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wygląda takie połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja tak samo, chociaż te nieco bardziej stonowane też uwielbiam!

      Usuń
  6. Pewnie, że może :) Bardzo ładnie wyglądają Twoje oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. też mi się spodobał, dlatego postanowiłam, że spróbuję odtworzyć:D

      Usuń
  8. ajjjj, na letnią imprezę na plaży- drinki z palemką i te sprawy :) ślicznie i wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dokładnie.. drinki z palemką do mnie przemawiają:):)

      Usuń
  9. Jak na letnią imprezę - pewnie, że może być :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie i energetyzująco! W sam raz na letni okres :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyszedł Ci makijaż, a dobór kolorów idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie,że może być. Chciałabym mieć odwagę nosić taki makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno masz jej na tyle! spróbuj, wiosna jest, co Ci szkodzi:D

      Usuń
  13. świetne odwzorowanie! jak wiosennie! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...