Paczący

niedziela, 5 maja 2013

Paczałki dnia - Maybelline Tattoo 15-Endless Purple + bonus;)

Hej Kochane!

Ten cudowny kremowy cień do powiek z Maybelline - Color Tattoo 24hr by Eyestudio w najpiękniejszym kolorze na świecie dostałam na urodziny od Agi! Był jeszcze piękny lakier, ale o nim innym razem :)
Wpadłam jak śliwka w kompot! Ten cień jest prze-boski! Kolor idealny! Tak! Jestem popieprzona jeśli chodzi o fiolety! Trzyma się super, jest kremowy, delikatny, nie roluje się, nie waży, wytrzymuje bardzo długo. Ze zmywaniem nie ma problemów. Cud, miód, malina! Dzięki Aga, jeszcze raz!!! :*
Czasem w zewnętrzynych kącikach pacam sobie jeszcze fiolet z Inglota (375), dla dodatkowego podbicia koloru. Na górze fajnie mi pasował w załamaniu ten najciemniejszy brąz - też z Inglota - Rainbow 117. Czarny eyeliner z Wibo - chyba jeden z moich ulubionych, bo ma prosty i, jak dla mnie, precyzyjny pędzelek i nim kreski, to mi, proszę ja Was, wychodzą! Do tego jest tani, ale co ja tu piszę, znacie go na pewno świetnie! Rzęsy to efekt połączenia Pepco'wego Colour Chick - w celu uprzedniego rozczesania i Essence I <3 Extreme - w celu dalszego pogrubienia. Brwi to tym razem środkowy Inglot z tego trio...




To tyle jeśli chodzi o moje "oczy dnia". Teraz coś, na co czeka kilka z Was ;)
Mój najnowyszy Skarbek:

 
Moja Kruszynka <3 z grubiańskim brzucholkiem :*

Póki co, życzę Wam dobrej nocki i jutro spieszę z kolejnym postem! :)
Papa! :*

28 komentarzy:

  1. Ładniutki ten fioletowy :)
    Bizkit? Czemu tak? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ma kolor biszkopta/ sucharka, po ang. "biscuit". Spolszczony-Bizkit ;)

      Usuń
  2. Jaka cudowna i śliczna psinka! Ja uwielbiam zwierzaki, sama mam 2 psy i 4 koty :D wszystkie znajdki ale najukochańsze na świecie! Wyściskaj Bizkita ode mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne oczko! Piesek jest kochany... kocham psiaki, sama mam dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puuuuuu BUuuuuuuuuNioooooo koffffanyyy - śliczności - Bella trąca noskiem papuśne futerko kolegi kochanego:) ppppuuuu ciuuu puuuu ciuuu ciocia gosia tulu tulu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ty Ciocio-Gosio!:) Bizkit puszca oko do Kolezanki i merda ogonkiem, tylko nie zapomnij przekazac!:)

      Usuń
  5. kocham fiolety dlatego każda wariacja z ich użyciem kręci mnie szalenie :) ale sorki, piesek wymiata w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piąteczka, dobrze, że nie tylko ja mam na tym punkcie fioła;) wybaczam:*

      Usuń
  6. Mucha na pewno byłaby przerażona, bo Ona nie przepada za dużymi i małymi psami. Tyle stresu niosą że sobą takie spotkania, że już nawet nie próbujemy jej socjalizowac tak na siłę tylko swobodnie. Shiro natomiast jest zapewne większy od Twojej małej kluseczki. Shiro jest dużą kluska.

    Przytulenia i tarmoszenia tak tak :))

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie mi się bardzo podoba , jednak ja pozostaje wierna brązom ;P Piesiunio cudny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązy też uwielbiam, zaraz po fioletach, to moje najczęstsze kolory na powiekach! :)

      Usuń
  8. słodki tłuścioszek ;) Moja teściowa ma psa - Biszkopta :)

    p.s
    Kochana na maila odpiszę jutro jak tylko się ogarnę :D Miałam problemy z internetem :(

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...