Paczący

poniedziałek, 20 maja 2013

Rozstrzygnęłam - niespodzianka leci do...

Cześć!


Do wczoraj, do północy miałyście czas na wzięcie udziału w konkursie i zagłosowanie na ten lakier z moich nowości, który podoba się Wam najbardziej. Wiele się nie musiałam naczytać i z tych zgłoszeń, które wpynęły dość szybko wybrałam te dwa, które spodobały mi się nabardziej.

Były to:

Gosiczka, z -> Esy, floresy, fanstasmagorie - za hasło "jest stres są ogryzki" :D - łączę się z Tobą w bólu ogryzkowym - wiem o co kaman, bo też pożerałam swoje paznokcie mega długo... oraz za epitety, którymi obrzuciła tego Bella nr 423, co to jej się spodobał najbardziej, czyli: "rockowy pazur" i "chmurne wejrzenie". Gratulacje! Już Ci wysyłam maila z tą radosną, mam nadzieję wiadomością, tak przy poniedziałku...:*


Drugą osobą wygrywającą mój skromny, krótki konkurs jest Zapomnnij - za coś, co uwielbiam, czyli grę słów i szczerość płynącą ze "spleśniałego sera" i "jajcarskie kolory". Wypowiedź Zapomnij dotyczyła lakieru Essence 138 L.O.L. Już do Ciebie piszę i czekam na Twoje dane:) Wąglik niebawem powinien do Ciebie dotrzeć:):)



No i tyle!

Dziękuję wszystkim za udział, a zwyciężczyniom gratuluję :) :* 
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. jejciu jak miło! dziękuję ślicznie :* i obiecuję nie pozostawać już obrzydliwym, paskudnym potajemnym obserwatorem, bo to nieładnie w sumie tak podglądać innych ;> będę grzeczną dziewczynką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Sasasaaa lasssasassaa :)) potężny ryczysko w pracy był:)
    Ach mój nałóg tak obnażony :D czuję się goła ale wesoła LOL :)
    Wcale niechmurnym spojrzeniem mrygam zezowatym oczkiem w kulawym przysiadzie robiąc skłony dziękczynne :) Muah!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! padłam!!! bo wyobraziłam sobie Ciebie w tym kulawym przysiadzie :**

      Usuń
    2. oho! przysiady! mam w planach robić przysiady (takie z nieodrywaniem stóp od podłoża) podobno odchudzają pupsko

      gratulacje Gosiaku!

      buziaki dziewczynki :*

      Usuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...