Paczący

piątek, 17 maja 2013

Moje nowości, duża niespodzianka i Bizkit

Hej Dziołszki!

Zacznę od razu od nowości, których mam kilka. Jak kiedyś wspominałam - jak wyjdę ze szpitala, to rzucę się na zakupy - jak powiedziałam, tak zrobiłam. Oto efekty, wiem, że zawsze mogło być lepiej, ale póki co jestem usatysfakcjonowana, powiedzmy, do 23 maja kiedy to Rossmann zacznie swoją kolejną promocję pod tytułem - 40% na kosmetyki kolorowe, wówczas uderzę znowu!

 Co ta Rainy sobie wzina i nakupiła?
Od lewej:
- woda termalna La Roche-Posay - dostałam ją jako gratis do kremu na niedoskonałości->
- Effaclar Duo, który swoją drogą jest jakimś cudem! Stosuję od, dosłownie kilku dni i JUŻ widzę poprawę mojej cery. To jest jakieś wprost niesamowite! Ja wiedziałam, że on jest dobry na trądzik, że KWC itp., ale że aż tak, to jestem w szoku. Sprawdziłam na własnej skórze i nadal nie dowierzam, ale zaczynam, bo działa super! Kocham go!!! <3
- podkład True Match L'oreal w kolorze N1 Ivory, czyli najjaśniejszym, z tego, co kojarzę
- woda perfumowana La Rive o zapachu Dolce&Gabbana Light Blue, lubię ten zapach od dawna, a dorwałam go w Realu za całe 7,99 - tak do psiukania, o, psiuk, psiuk i już:)
- piling antycellulitowy Eveline Slim Extreme 3D - może kalafiorowe uda znikną dzięki tym 14 PeeLeNom ;)
- biedronkowy zestaw do pielęgnacji stóp BeBeauty. Widziałam pierwszy raz na oczy, piling i balsam, każdy za 2,99 wzięłam na próbę, oba po 75ml, zobaczymy...
- błyszczyk i lakiery, poza tym z Wibo nr 383 z serii Classic, kupiłam w "sklepie po..."
- bio maseczka z zieloną glinką Dermaglin na trądzik, z Hebe, 5 albo 6zł
- Rossmannowe gąbki Calypso, które bardzo lubię i świetnie się sprawdziły przy zmywaniu powyższej maseczki!

Miłą i bardzo zaskakującą niespodzianką był mail od pewnej Żanety, która pewnego pięknego dnia wysłała do mnie maila z prośbą o adres, bo "Ona mi robi paczuszkę z kosmetykami". Myślę sobie - "Dziołcha zwariowała!" Ale podałam jej ten mój adres z planem "zemsty" ;D Żanetko, strzeż się!!! ;) I dziękuję raz jeszcze :* <3
Dostałam: mydełko do twarzy Trump, organiczny krem z zieloną herbatą, dwie odżywki do włosów - Trump i L'occitaine, cienie Rimmela w moich (!) kolorach  i amełykansko czekoladę na gorąco (która jest pyyyszna!!!) :)

Na koniec - Bizkit mówi: (jeśli wzrok nie ten - w celu przeczytania polecam kliknąć na fotkę, to się weźmie i powiększy)


______________________________________________________________

Jeszcze przypomnienie o konkursie: 

W prawym górnym rogu bloga kliknijcie na taki baner i weźcie udział, jeśli chcecie:D


Pozdrawiam!!!

54 komentarze:

  1. Psiak kochany :D Będzie większy, czy zostanie taki malutki? :D
    I zakupy wspaniałe, ja jestem ciekawa tego peelingu z eveline! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto go tam wie... ale raczej, sądząc po rodzicach będzie niewielki:)

      Usuń
  2. Oooo zakupy pierwsza klasa, istne szaleństwo :)
    Będziesz miała co testować, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki piesek :)

    Peeling do stóp z Biedronki też mam i niestety męczę się z nim, w ogóle mi nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki niegrzeczny!! też jestem ciekawa jaki będzie ten peeling!:)

      Usuń
  4. widzę cudowne lakiery, udanych testów :)))!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hie hie jestem sławna ! :D
    Zaczynam się bać, strzegę się jak mogę :P Piecho przesłodki <3
    Trzymaj za mnie kciuki, jutro impreza urodzinowa Marcelka na 20 typa + 5 dzieci i coś... Szykuje się stresujące BBQ (oczywiście tylko dla mnie bo wszyscy inni przyjdą na gotowe i będą się zachwycać :D )
    Odezwę się jak przeżyję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez bardzo polubiłam się z DUO :) Zakochałam się w łososiowym lakierze LM! Pokaż go prędko na pazurkach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja DUO już ko-cham!!! Pokażę, pokażę, bo jego jestem też najbardziej ciekawa:D:D

      Usuń
  7. o jakie wspaniałości ;D! loreal :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. No no, zakupy całkiem spore! Miłego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pappauluiaoaniooo bambuniooooo kofffany - oć do cioci oć - bambucho słodkii - jak go widzę to mam łzy w oczach z rozczulenia :) serio - serio :)) Paniuniu i Pańciunia Bambolooo:))
    Ok - wróć<-
    Luuuubimy zakupki :))) super że Ci to Duo odpowiada :)
    Wspaniała niespodzianka od Żanetki :* miłego testowania Kochana :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Omnmomom mój Biskucik malusiuni bububuuuu. :* Tesknie za jego zebami juz. :D kiedy go me piekne oczy ujrza?! Dziś?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jego zęby za Tobą też:p Biszkolc wykąpany, gotowy pójść "w gości", więc pewnie tak:)

      Usuń
    2. pewnie też się ucieszy, że ma kogo wpierniczać;)

      Usuń
  11. Ale nowości :)
    Miałam Effaclar Duo ale u mnie niestety się nie sprawdził - ani nie pomógł ani nie zaszkodził, więc do niego raczej już nie wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi za to bardzo pomaga..:) niech by spróbował nie, za tą cenę...

      Usuń
  12. świetne zakupy :) effaclar też lubię, muszę kupić kolejny bo już mi się kończy. ładne kolory lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pokażę pewnie niebawem, tylko odpocznę po cyklu lakierowych nowości..;D

      Usuń
  13. Ile nowości! Same cacuszka! A psiak - słodki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, sporo się uzbierało:) słodki "jak śpi i jeść nie woła" ;) i nie robi na wycieraczkę:p

      Usuń
  14. Też czekam na promocję w rossmanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale słodziak!
    ja właśnie czekam na ta promocje w Rossie i mam zamiar jakiś podkładzik nowy kupić, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samooo! polecam True Match, -40% pewnie będzie w dość znośnej cenie z tych swoich 52zł (~30,-)

      Usuń
  16. Muszę koniecznie wypróbować ten Effaclar Duo. Ciekawa jestem tego żółtego neonka :)
    a psiak CU-DO-WNY! słodziak na maksa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz problemy z cerą, to bardzo polecam! będzie i neon, w swoim czasie:)

      Usuń
  17. Te dwa lakiery mnie ciekawią :D żółty neon i ten obok ;D co to za lakiery ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakaś chińszczyzna, LM... po 3zł sztuka, wstyd się przyznać, ale weszłam do chińskiego marketu i kupiłam:/ dzisiaj mam ten, powiedzmy łososiowy, i jest, muszę przyznać piękny...:D

      Usuń
  18. Genialne zakupy ;) Muszę koniecznie wypróbować serum Eveline 3D :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajne zakupy,aż mi się oczyska świecą jak je oglądam :D
    a piesek...boski,kcoham psy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, wolę psy niż np.koty - w życiu żadnego nie miałam;)

      Usuń
  20. z Twoich zakupów miałam tylko gąbki Calypso , piesek jest słodziasznyy!:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zakupy, widzę coś interesującego i mnie ;)
    Oj i ten psiak to cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjemnego testowania Ci życzę - bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Poreczny, podreczny, do torebki i pasuje do koloru skory mej, hej!:)

      Usuń
  24. że tak powiem "ale jazda" ; - )))
    ciekawe rzeczy wypatrzylas w rossie i realu & biedrze
    la roche posay to w ogole swietna marka jak ktos ma sklonnosc do podraznien. warta swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo warta! Sama się o tym przekonałam i do dzisiaj jestem w szoku!:) Do Roska, to ja się wybieram w czwartek na te -40%, o których huczy w blogosferze:D

      Usuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...