Paczący

poniedziałek, 6 maja 2013

Nowości cz.1 - Na pierwszy ogień lakiery

Hej Dziołszki!

Nawet podczas mojej nieobecności udało mi się uzbierać dość pokaźną ilość nowości kosmetycznych. Też tak macie? Ach, te kobiety... Nie ma ich a kosmetyków i tak przybywa co nie miara... :P Mam też sporo ciekawych nowości do pielęgnacji, ale o tym, to już jutro.
Dzisiaj rządek nowiuśkich lakierów. Niektóre jeszcze nawet nie śmigane! Serwuję właśnie teraz, plus kuleczkowy pędzelek z Essence, na który się czaiłam i czaiłam aż w końcu znalazłam, w którejś z Natur i w końcu kupiłam! Bardzo fajna kuleczka i niedroga - 7zł! Powoli staje się moją ulubienicą :)


Na lewo patrz i jedziemy:

perłowy łosoś Oriflame - 20781.1 Cloverhaze (prezent)

delikatny wiosenny żółtek z Miss Sporty - nr 453

limonka Essence - 138 L.O.L

jej wysokość niebieścistość Essence - 125 Absolutely Blue (prezent)

jak dotąd najpiękniejeszy na świecie fiolet jaki posiadam - Bell Glam Wear nr 423 (prezent)

znów fiolet, bo ich NIGDY DOŚĆ - maleństwo od Selene - nr 208

duet Cynthia Rowley - nie mają numerków, ani nazw - nie znajdę ich w internecie :/
W każdym razie jeden jest niebieścisty tak, że takiego odcienia jeszcze w życiu nie widziałam (!!!), drugi różowiutki. (prezent)
Tak wyglądają w lepszym świetle:

Przyznam, że pierwszy raz mam lakiery od Cynthii Rowley, zresztą to również prezent:) Jeszcze do końca nie miałam okazji ich wypróbować, ale już się nie mogę doczekać i pokażę Wam je na pewno! I to szybko! :) 

Macie specjalne życzenia, co do kolejności, w której chciałybyście zobaczyć jakiś z powyższych kolorów?

Moc uścisków!

27 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolorki ;) W sam raz na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś wiedziała:) Akurat miałam straszny deficyt wiosennych kolorów :D

      Usuń
  2. te lakiery Essence mają przepiękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała na pierwszy rzut zobaczyć ten z bell :) Kuleczkowe pędzelki z essence mam i uwielbiam, ale mam zamiar zrobić zapas bo doszły mnie słuchy, że je wycofują :/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolory- żółtek MS i LOL są suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na MS plan na jutro;) Mam nadzieję, że się zgra ze słoneczkiem:)

      Usuń
  5. Ja czekam na ten NAJPIĘKNIEJSZY FIOLET EVER ;)
    Osobiście dziś zmyłam metaliczny granat, który miałam na weselu w sobotę (na szczęście dojechaliśmy wcześniej i zdążyłam pomalować pazurki na masce Be eM Wu tuż pod domem panny młodej :D ) a jutro mam w planie zieleń :D taką jak liście palmy, nie za jasną, nie za ciemną ;)
    Buziole i czekam na kolejne nowości :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że równo ;) Mały spał w aucie, jego Ojczulek palił z innymi papierochy więc nikt mi na ręce nie patrzył. Plus- lakier wyschnął szybko, minus-2 warstwy must be ;)

      Usuń
  6. Piękne!!! Ten oczowalący niebieski jest boski!! Pokaż go, pokaż :333

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne lakiery! Te dwa żółtki genialne i ten niebieski też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Bell nr 1:) Ale cieszę się, że Tobie podobają się te:)

      Usuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...