Paczący

poniedziałek, 11 lutego 2013

Haul - Netto i Biedronka + NOTD

Witajcie Kochane!

Pierwszy raz moja noga postała w markecie Netto, ale nie ostatni mimo, że mi do niego zupełnie nie po drodze! Zbyt wiele nie kupiłam, ale to, z czym wyszłam było wystarczające, żebym była zadowolona :) Kupiłam - mydło do rąk w płynie z OS o zapachu malinowym - uwielbiam żel pod prysznic o tym zapachu :) Było jeszcze do wyboru zielone: limonka, białe: gruszka z czymś i fioletowe: sama lawenda. Biorąc pod uwagę, że uwielbiam kolor fioletowy, wydawałoby się, że wezmę lawendę, ale powąchałam i szału nie było. Lakier Magic Visage Glamour w kolorze niebieskim i zmywacz Progres z gąbką do wypróbowania, bo nigdy takiego nie miałam.




Biedronkowe zdobycze:

W Biedronce słynny płyn micelarny BeBeauty za 4,50, jestem w fazie testów :) Lakier Eveline z promocji w kolorze kawy z małą ilością mleka, równocześnie w moich NOTD. Perfumy Be 4 You, które pachną I-DEN-TY-CZNIE jak DKNY Be Delicious, ale te Biedronkowe kosztowały 6,49. Uwielbiam DKNY BD a za tą cenę jeszcze bardziej :D


NOTD Eveline nr 609, którego wykończenie mega mi się podoba




Ściskam!!!

44 komentarze:

  1. Genialny jest ten kolor z Eveline.
    Pięknie prezentuje się na paznokciach.
    No i to kremowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię zapach malinowego OS, miałam płyn i żel
    aż muszę powąchać ten zapach w Biedronce,
    nie mam czegoś takiego, nie dodawałam dziś jeszcze posta, a zaraz to będę robić, więc się przekonam

    OdpowiedzUsuń
  3. Eveline mi się podoba a ostatniego akapitu Twojego posta nie rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie rozumiem co się dzieje na bloggerze :(

      Usuń
    2. A może to Twoja wyszukiwarka wariuje? Któraś z dziewczyn miała podobny problem i okazało się, że w Firefoxie było źle a w Chrome wszystko działało( a może to było na odwrót)? W każdym bądź razie coś w ten deseń.
      Tak mi to teraz przyszło do głowy.

      Usuń
  4. Kolor lakiery jest świetny!

    Własnie produkuje posta i u mnie wszystko jest po staremu. Ale owszem blogger szaleje. Nie zapisuje, i lista wszystkich blogow (nowe posty) jest cala pop*****. Pokazuje posty sprzed tygodnia a nie pokazuje nowych, skacze po w tył i do przodu. Oby to było chwilowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dodawałam posta to też było po starem, ale również mam problem z wyskakującymi notkami sprzed kilku dni.

      Usuń
    2. u mnie blogger też szaleje- aż się boję. Np. post z poniedziałku wskakuje mi przed posty z środy itd.
      Na szczęście dodawanie zdjęć i postów po staremu, mam nadzieję, że tak zostanie, ale wiem, że coś jest na rzeczy, bo koleżanka-bloggerka do mnie pisała i miała taki sam problem jak Rainy... :|

      Usuń
  5. piękny ten lakier :)

    a co do spraw technicznych to ja nie zauważyłam żeby coś się zmieniło

    OdpowiedzUsuń
  6. musze sie wybrac do biedry po te perfumy i kilka innych rzeczy z nowosci kosmetycznych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny ten lakier Eveline :)
    też mi się tak zrobiło przy pisaniu postów, nie mam pojęcia jak to odwrócić ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor ma ten lakier. A co do wklejania zdjęć u mnie jest normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny ten lakier eveline,taki neutralny!

    OdpowiedzUsuń
  10. ten płyn micelarny jest świetny! kupiłam ten sam lakier do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne wykończenie ma ta Evka :)
    miciel mam- i baaardzo lubię!
    dzięki za cynk o tych perfumach :D :*

    OdpowiedzUsuń
  12. kawowy lakier przecudowny, uwielbiam takie kolory. Niestety w mojej biedrze już go nie ma, może uda się dorwać w innej.
    u mnie w blogerze wszystko bez zmian, może spróbuj z inną przeglądarką?

    OdpowiedzUsuń
  13. Co się dzieje z Twoim blogerem? U mnie to zupełnie inaczej wygląda.. :(

    A ten micel z Biedry jest pod moim ostrzałem. :D Muszę go znaleźć w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj żadnych problemów z Blogerem nie ma, poza tym że trochę listę czytelniczą muliło mi rano. ;-) Spróbuj zrestartować przeglądarkę/komputer, ostatecznie usuń ciasteczka Bloggera. Wielkość zdjęć nie powinna mieć wpływu - chyba, że dodajesz fotki o wielkości 50MB.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah, dorwałaś ten płyn, a ja nie mogę nigdzie znaleźć :( Kiedyś kupowałam lakiery Eveline, ale nie byłam z nich zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Te lakiery z Eveline są świetne i bardzo szybko wysychają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. szukałam długo tych mydełek z OS i nie mogę znleść nigdzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę nie wiedziałam, że są mydła z OS :)
    Eveline naprawdę ładny, podoba mi się :)
    I mam ten sam problem z dodawaniem postów jak Ty... ale czuję ulgę, że to nie tylko u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisałam dzisiaj posta i wszystko było po staremu ;]
    Miałam ten żel OS, ale dla mnie okazał się za słodki. Ładny kolorek od Evelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. problem zażegnany, za pomoc dziękuję Agnusbe! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Płynu micelarnego z Biedronki tez jestem ciekawa, ale obecnie mam jeszcze zapasy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak tak Technic Electric. Strasznie mi sie ta paletka podoba, podobnie jak Matalix. Ta z filetami niespecjalnie, bo ja fioletu nie lubię ;/ Moje przeklęte, wstrętnobrazowe oczy fajnie wyglądają w żywych barwach. Zresztą taki make up pasuje do mojej osobowości ;> A daj spokój s tymi wymiankami. Blogerki straszne, a zachowują sie jak dzieci w piaskownicy :/ Nie masz farta :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię ten płyn micelarny z B.
    Miałam dokładnie to samo przy tworzeniu posta. Pomogła zmiana przegladarki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też cosik tu szaleje:) śliczny ten lakier - szukałam w swojej Biedrze ale ostała się tylko strażacka czerwień (nie jadam:P)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny brązik, niestety podobno ten z netto to fatalny wybór, chciałam go kupić ale mi znajoma odradziła, zaraz odchodzi i jest strasznie żadki ciekawa jestem twojej opini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie trwałość lakieru nie przeszkadza, bo i tak zmieniam niemal codziennie:) nie wydaje mi się, żeby ten był rzadki:D

      Usuń
  26. Ja też kupiłam lakier Eveline, ale w innym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor lakieru jest śliczny! A co do dodawania zdjęć to nie wiem nawet bo dodaje na ipadzie przez aplikacje obsługująca miedzy innymi blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  28. Original source ma tak nieziemskie zapachy! Planuję coś od nich kupić:D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...