Paczący

czwartek, 28 lutego 2013

EOTD - z pomarańczą

Witajcie!

Nie wiem jak Wy, ale ja najczęściej, jeśli chodzi o kolorowe kreski, to maluję je na górnej powiece. Tak samo czarne. (chociaż czarny, to przecież też kolor!) W ramach eksperymentu postanowiłam ostatnio zrobić na przekór i kolor "zapodać" na powiekę dolną. W zasadzie kolory są dwa, bo jest jeszcze niebieski na górnej, ale ten, który uznałam na bardziej wyrazisty, czyli pomarańczowy jednak nałożyłam na dół.
Wyszło moim zdaniem fajnie :)


Obie kreski to zasługa bazy elf, białej kredki Jumbo Pencil z NYX i cieni do powiek. W zasadzie można się tak bawić z każdym cieniem nie mając żadnych kolorowych kredek. Tak samo zrobiłam np. TUTAJ używając tylko cieni do powiek. Odkrywcze wcale, wiem, ale super, że są różne sposoby i metody jakimi można sobie radzić, żeby mieć substytut czegoś, co akurat jest nam potrzebne :D

Kombinujecie tak w domowym zaciszu? ;)

20 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie, chociaz ja bym się nie odważyła.
    Raz próbowałam wykombinować coś z jasna zielona kreska i od razu zmylam. Stara d*** ze mnie i tylko brazy i róże na zmianę mam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że taki jasny pomarańcz nie wymaga nie wiadomo ile odwagi;)

      Usuń
  2. podoba mi się, aż sama sobie coś teraz wyczaruję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapachniało mi wiosną dzięki Twojemu makijażowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiosna to idealny czas na krechy, ja zaczynam przekonywać do turkusowych kresek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię turkus chociaż muszę przyznać, że bardzo rzadko go "noszę" :)

      Usuń
  5. lubię takie połączanie, chociaż ostatnio podoba mi się taka turkusowa kreska na dolnej powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie pasują głownie czernie i brązy, kolory rzadko kiedy goszczą na moich oczach, ale cienie rzeczywiście niezła alternatywa dla linerów. Paletka wychodzi taniej niż 2 czy 3 linery kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha a ja ani kredek, ani cieni nie mam kolorowych =P no dobra mm ale ze 4 kolorki.
    a u Ciebie fajnie to wyszło i rzeczywiście masz fajne rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! Oczko wygląda świeżo i radośnie, super :) jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie:D Lubię takie kolorowe, ale delikatne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...