Paczący

wtorek, 26 lutego 2013

NOTD - MaxFactor 31 Satsuma

Witam Was drogie me!

Dziś na pomarańczowo.  Nie jest to mój ulubiony kolor, aczkolwiek prezentuje się dość ładnie. Krycie w porządku. Jedyne, co mi przeszkadza (nie tylko w tym lakierze, ale w wielu), to ilość warstw, które trzeba nałożyć, żeby to jakoś wyglądało. Dodatkowo pierwsza warstwa była pełna smug i bez drugiej by się w ogóle nie obyło. Pół biedy, bo bardzo szybko schnie... :)
z lampą

Tak soczyście wygląda przy użyciu lampy, więc to nie jest efekt przy naturalnym świetle, chociaż taki podoba mi się najbardziej. W świetle dziennym wygląda tak, jak poniżej:

Lubicie takie pomarańcze?
(jeśli tak, to chętnie się wymienię na coś... czekam na propozycje:D)

30 komentarzy:

  1. wow taki neonek można powiedzieć :) Nie mój styl, ale wygląda nawet fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. neonek tylko jak błyśniesz w niego lampą;) normalnie, to jest stonowany!

      Usuń
  2. :) podaruj mi trochę słońca!

    mnie się bardzo podoba- 'ma kopa' :)

    powiem Ci, ze każdy- nawet lekko neonowy- lakier tego typu kaprysi przy malowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek, ja mam takie pomarańczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. na lato i wiosnę kolorek rewelacyjny :)
    jeszcze nie spotkałam się, żeby odcienie pomarańczowe czy żółte dobrze się kładło na paznokcie, to są niestety ich wady...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcień jest bardzo ładny :) Wiosenny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie przepadam za pomarańczą, ale ta wygląda całkiem apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ejjj ,ładny jest, mimo że mega intensywny i ognisty, to ładny :)
    Lubie pomarańczowe, nawet bardzo, dlatego mam chyba już 6 odcieni :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolorek, bardzo lubię tę serię lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie przepadam za pomarańczowymi lakierami :p ale mimo wszystko kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomarańcze to ja lubię jeść :) na paznokciach przynajmniej moich nie wyglądają zbyt atrakcyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za takim kolorem na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze takiego koloru, ale wygląda soczyście;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor ładny ale ciut nie w moim stylu ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor czaderski ale ja bym nie miała na taki odwagi..

    OdpowiedzUsuń
  15. Do takich kolorków to trzeba mieć pazurki jednak.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wygląda na pazurach, ale to zdecydowanie nie moj kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chociaż na paznokciach lubię klasykę, to ta pomarańcza jest tak energetyzująca, że nie nie sposób mi się jej oprzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity kolor! Chociaż lakierów tej firmy nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :) lubię takie odcienie fluo :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...