Paczący

niedziela, 17 lutego 2013

No.7 - Instant Sunshine Shimmer Gel

Hej!

Nie miałam do tej pory żadnego rozświetlacza... - serio! Aż wpadł mi w ręce ten żel nadający skórze ładny bardzo lekko brązowy połysk. Nadaje się do twarzy jak i do ciała, ale ja się na ciele nie będę teraz nim smarowała, bo uważam, że ładniej będzie wyglądał jak się trochę opalę. Co prawda jest to u mnie bardzo trudne do osiągnięcia. Zazwyczaj opalam się najpierw na prosię a potem jak już wylinieję, to dopiero widać coś tam na kształt opalenizny, która i tak jest mega jasna. No ale cóż, taki już mój urok (albo jednak sraczka:p) Nieważne teraz. Kartonik, w którym znajduje się słoiczek z żelem wygląda jak poniżej, obok dla zainteresowanych skład:


Żel na skórze ma kolor miedziany, ale po roztarciu traci całą moc, ale w pozytywnym tego stwierdzenia znaczeniu, zostają same drobinki, które w żaden sposób nie są nachalne i jarmarczne! To właśnie dlatego ich nie widać na fotce ;D


Słoiczek, nie wiem dlaczego, ale przypomina mi kremy z Vichy. W środku znajduje się aż 50ml produktu. Nie wiem jak z wydajnością, ale na pewno używając go tylko na samą twarz a nie jednocześnie na ciało, posłuży mi dłużej.


Używacie rozświetlaczy w żelu? 
Smarujecie nimi również ciało?

18 komentarzy:

  1. Jedynym rozświetlaczem, jaki posiadam są kulki z Avonu, które służą raczej, jako róż. Jakby się uczepić, to mam jeszcze taki jeden cień do powiek, co się nim pacnę czasem tu i ówdzie, gdy chcę się rozświetlić, ale tak żeby na całe ciało, to nie. Trzeba przyznać, że mogłoby mi cienia nie starczyć. :D

    A tę firmę, co przedstawiłaś bardzo lubię. :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozswietlam sie w zaden sposob :)
    Zdecydowanie wole matowanie od rozswietlania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do tej pory nie miałam jeszcze żadnego rozświetlacza ani do twarzy ani do ciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie miałam :) nie wiem czy chcę:) Mała looknij se maila:) banerka nie wstawiłaś niedobra:P a i tak Ci się udało = bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś, kiedyś miałam jakiś balsam z efektem rozświetlającym.
    Nawet nie pamiętam, jakiej był marki.
    Przyznam jednak, że nie przepadam za tego typu kosmetykami.
    Do twarzy natomiast zdarza mi się używać typowo rozświetlającego cienia z Inglota - nr 395 perła. Fajnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam coś takiego, ale mi nie podpasował

    OdpowiedzUsuń
  7. Rainy to No7 jest dostepne w Polsce kurcze nawet nie wiedzialam ;-) a rozswietlacze to nie moja bajka ale moze kiedys sie przekonam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwa rozświetlacze, ale używam jednego, i to dopiero od 2 tygodni :P
    Jedne to kulki z Avonu podebrane mamie, i drugi to z Yves Rocher (też podebrany mamie :D)o pięknym, delikatnym, różowym kolorze. Jak się go rozetrze, to nie ma różu, tylko delikatne drobinki, które do mojej jasnej cery są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnych rozświetlaczy. Ale jak spojrzałam na pojemniczek, również skojarzył mi się z Vichy ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka rozświetlaczy ale nie czuję potrzeby ich stosowania, może latem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nigdy takiego cuda w żelu :) ale, brzmi bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ja dostałam kiedyś od kuzynki z USA taki zestaw do makijażu rozświetlającego i były tam właśnie takie shimmery w tubkach do twarzy i ciała, szczerze mówiąc też mało ich używałam bo jestem blada jak ściana i śmiesznie by to trochę wyglądało (w lecie musiałabym się chyba wysmarować od stóp do głów, żeby wszędzie było jednakowo)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, ostałaś przeze mnie otagowana! :)
    Więcej szczegółów u mnie, będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział w zabawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy ten rozświetlacz, ale jak dla mnie za ciemny, ja wole jaśniejsze

    OdpowiedzUsuń
  15. nie spotkałam jeszcze tego miedziaka :) w sumie to nawet o nim nie słyszałam :D ja na szczęście opalam się na tzw. czekoladkę ale lubię błysk tu i tam :D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...