Paczący

piątek, 8 lutego 2013

Essence 106 Free Hugs - przytulicie go?

Cześć :*

Wczoraj dostałam do wypróbowania lakier - nie, nie żadna współpraca, tylko pożyczka od koleżanki :* Tej samej, od której dostałam do wypróbowania lawendę - o STĄD.
Szczerze mówiąc, to pierwszy raz kiedy mam lakier Essence na paznokciach i jestem nim zachwycona! Jego numer i nazwa, to 106 Free Hugs. (Tak w ogóle, to marzy mi się Rosewood Hood(!) )
Nie tyle chodzi o sam kolor, ale pędzelek, aplikację i schnięcie. O trwałości się nie wypowiadam i nigdy nie będę, bo zmywam lakiery niemal codziennie. Tak, jestem dziwna. :D Na zdjęciach dwie warstwy, chociaż jedna spokojnie by starczyła, dlatego że lakier kryje bardzo dobrze! Dodatkowo, tam niżej, to białe ustrojstwo, to moja nowa suszarka do lakierów, tzn.do paznokci - dostałam od cioci, której już się znudziła... Po prostu już jej nie chce;) Używana, ale ucieszyła mnie jak cholera!
z lampą
w cieniu i słońcu
 Prawda, że tutaj odrobineczkę podobny do TEGO Inglota? Wiem, że tamten jest matowy, i że ten jest gdzie indziej niż na fotce wyżej od niego ciemniejszy :)  

Jak Wam się podoba moja suszara? Działa na dwie baterie R-14 ;) Kładziecie palce na półeczce, naciskacie i dmucha chłodnym powietrzem susząc pazury :) Bardzo spoko gadżet!

W Biedronce promocje, skusiłam się tylko na dwa żele z OS, które są w fajnej promocji. Bardzo je lubię i za dwa zapłaciłam 11zł, czyli wychodzi po ok.6,50. W Rosku są po 9/szt, więc interes mi się udał!
Była jeszcze jedna wersja zapachowa, przynajmniej w moim - malina z wanilią i jeszcze jakiś w kolorze wiśniowym, ale przezroczysty. Nie miałam go nigdy, ale wolałam te dwa cudeńka. Świetnie, że nie są tak żelowe i galaretowate, jak skąd inąd pięknie pachnąca lukrecja z pomarańczą, która już mi się prawie skończyła...

Lubicie? Kupicie?
_____________________________________

Na koniec promocje w Home&You. Walentynkowa jestem WCALE, chociaż jest kilka ładnych rzeczy, ale jednak spasuję. Ale może Wam coś wpadnie w oko, zwłaszcza, że druga rzecz 50% taniej:


Wasza,

51 komentarzy:

  1. Super, ta suszarka:) Powiesz o niej coś więcej? Gdzie można ją kupić, ile kosztuje, jak się sprawdza?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam, nie wiem skąd jest:/ przetestowałam dopiero raz dzisiaj - hehe, działa ;D

      Usuń
  2. róż jak ta lala :) ja mam jeden lakier z Essence ale odpryskuje jak dziki :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ten róż jest ...przesłodki , a suszareczka niech Ci dobrze służy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor :) I suszarka też szkoda że brak wiekszych informacji gdzie mozna zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny! 100% słodyczy! już dawno chciałam go przytulić, tylko nie pamiętam, co mnie od tego odwiodło...

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki ten róż =) chyba nie miałam jeszcze podobnego koloru na dłoniach.
    A lakiery z Essence też lubię =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor lakieru;) Jeśli chodzi o ta promocję na żele to ja pewnie też się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor lakieru nie mój, ale mam z tej serii czerwony i podpisuję się całkowicie pod wszystkimi zaletami, które wypisałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten lakier i też jestem nim zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodziutki róż, no bajka. Nie pomalowałabym swoich panokci tak, ale u kogoś ślicznie to wyglada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, dla niektórych może wydawać się zbyt słodki! :)

      Usuń
  11. Mam troche jasniejsza wersje tego lakieru i tez jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek:) Moja znajoma używa suszarki do włosów... i suszy paznokcie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Przytuliłabym go :)
    Prawda, ze te nowe pędzelki są wypaśne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starych nie znam, ale ten jest świetny, dwa-trzy pociągnięcia i pomalowane:)

      Usuń
  14. Dzięki za cynk, pędzę lecę oglądać online :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemny ten róż, kojarzy mi się bardzo z wakacjami :) I dzięki za cynk o Biedronce, również uwielbiam te żele, a nie miałam nawet pojęcia o tym, że są one tam dostępne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten róż jest dla mnie za sweetaśny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kolor normalnie mnie rozbroił, jest śliczny!
    Szkoda, że moich paznokci lakiery Essence nie lubią i strasznie smużą :(

    Byłam w Biedronce i trochę rzeczy kupiłam, jutro pokażę :)
    I Kochana, niebawem pokażę też fiolecik na moich pazurach, a pamiętam że fiolety uwielbiasz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie, nie jesteś dziwna... albo... obydwie jesteśmy dziwne! Bo gdybym mogła, to też malowałabym paznokcie dzień w dzień :)
    Kolor jest świetny, piękne wykończenie- zupełnie nie rozumiem, czemu nie mam żadnego Essence z nowej kolekcji. Ta suszarka naprawdę działa? :) wygląda super- taka trochę retro! Z OSów mam tylko płyn do kąpieli- czekolada i mięta (uwielbiam).

    Wiesz, że natchnęłaś mnie? Z dedykacją dla Ciebie przygotuję post jak dbam o skórki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie, nie mogę się już doczekać w takim razie! :* tylko szybko:)

      Usuń
    2. Kurczę, zanim opracuję post, to minie trochę czasu... w takim razie chyba naskrobię do Ciebie maila :*

      Usuń
  19. Ta Twoja suszara jest najlepsza!:D Kolor nie mój, ale co tam:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki róż zawsze kojarzy mi się z małymi dziewczynkami-księżniczkami ;) jest strasznie urokliwy i zwykle takie kolory przyciągają moją uwagę w sklepach, ale zawsze wybieram jakiś bardziej zdecydowany odcień, bo stwierdzam, że do księżniczki mi daleko i z takim różem na paznokciach by mi nie przystało chodzić ;)

    i podzielam zdanie o nowych lakierach Essence - uwielbiałam stare c&g, ale te nowe są genialne i mają dużo wygodniejszy pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odcień przepiękny, taki prawdziwy róż :) Chyba już wiem, co chcę na wielkanoc :D suszarkę do paznokci ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny ♥ a taką suszarę to bym też chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor mega mega mi się podoba, niedługo idę do natury to sobie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor śliczny! Brakuje mi teraz w zimę takich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  25. ale słodki róż :) , zazdroszcze suszarki do paznokci , mnie schniecie lakieru doprowadza do szału ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten lakier, ale jeszcze go nie używałam. ładnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczny kolor ...i jakie dobre krycie:D

    OdpowiedzUsuń
  28. mam ten lakierek tylko że bez top coat trzyma sie bardzo krótko ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny kolor. Mam nadzieję, że ulepszyli trochę formułę tego lakieru, bo ostatnio nic z tej firmy nie chciało współpracować z moimi paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli chodzi o lakiery z tej serii to wszystko super poza właśnie trwałością. U mnie już na następny dzień odpada :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, często w Tesco są promocje na OS i są za 6 zł właśnie :) A lakier jest taki słodziutki ! Byłam dziś w H&Y i prawdę mówiąc widziałam może dwie fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, a ja się podniecam tą promocją i myślałam, że złapałam pana Boga za nogi, że tak tanio ;) dzięki za cynk :*

      Usuń
  32. Jaki piękny 'prosiaczkowy' róż :) Uwielbiam takie kolorki :) Aż sobie pomaluje na taki sam odcień tylko, że w Lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Pamiętam jak w lato wiatrakiem suszyłam sobie pazurki :)


    Bardzo przyjemny róż :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...