Paczący

sobota, 23 lutego 2013

NOTD - ponurak i gbur!

Witajcie :)

Mój nowy nabytek z Miss Sporty nr 425 bardzo urzekł mnie kolorem. Ale zanim na niego wpadłam nie mogłam się zdecydować na nic! Szukałam i szukałam, patrzyłam, analizowałam, sięgałam pamięcią do mojego zbioru i wychodziło na to, że mam podobne odcienie i kolejny nie jest mi potrzebny. Jakoś tak nie fifarafa. Po krótkiej chwili zobaczyłam na półce ten kolor... Cena standardowo w granicach 5zł, ten i kilka innych akurat w promocji za 4.99, jak mogłam się oprzeć? No jak?


Ni to granat ni szary. Taki zupełnie niebanalny, czyż nie? :D

z lampą



światło dzienne
Szybko wysycha. Potrzeba dwóch warstw więc nie jest tragicznie. Absolutnie nie smuży, pędzelek o dobrej szerokości i odpowiedniej długości - fajnie się nakłada. Trwałość mnie nie obchodzi, ale myślę, że około 3dni wytrzyma. Niby seria Lasting Color up to 7 days, ale kto tam wytrzymuje tydzień z jednym kolorem?

Macie taki kolor w swoich kolekcjach? 
Jaki odcień niebieskiego preferujecie?

Buziaki :*

27 komentarzy:

  1. Ja tam ci eis nie dziwie, ze nie mogłaś się oprzeć. Cud piękności :) (hmmm...takiego nie mam :p)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek taki na akutalną pogodę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię lakiery Miss Sporty za ich pędzelek. Kolor bardzo mi się spodobał, jakoś go wcześniej nie widziałam. Może się skuszę.

    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor. Kurcze ja chyba nie mam ani jednego lakieru z Miss sporty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam takiego koloru, ponieważ jakoś nie przepadam za takimi ponurakami ;) wole jaśniejsze odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, zalezy jaki w danym dniu mi przyjdzie go glowy, ale ten chyba bedzie moim aktualnym ulubiencem:)

      Usuń
  6. Ojj lakierów Miss Sporty mam naprawdę dużo ale tego nie :) Ładny kolorek, tylko ja bym go ożywiła jakimś złotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny z p2. A ten z Miss Sporty ma moja niedoszła teściowa, ciekawie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam jeden lakier z tej serii ale okropnie krył. Od tamtej pory jakoś nie mogę się skusić na lakiery tej firmy. Ale kolor bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolorek taki granat z fioletem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają takie brudne, szare niebieskie. Mam trochę podobny z catrice (...wear blue jeans-jakoś tak brzmi nazwa) i bardzo go lubię, dlatego ten trafia również w moje gusta :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Ty to robisz, że tak równo malujesz paznokcie? Szczególnie taka ładna zaokrąglona linia przy skórkach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie wyrazisty kolor, bardzo ładny, podoba mi się szczególnie na tak zadbanych "pazurkach" jak Twoje, ja niestety jak już to używam jasnych/ pastelowych/perłowych, ponieważ nie mam takich zdolności manualnych i nie potrafię tak równiutko i elegancko wymalować sobie pazurków :-) a przy jasnym lakierze i perlistym nie widać tak bardzo nierówności :-) Zdolna z Ciebie kobietka, podziwiam osoby z uzdolnieniami do takich precyzyjnych robótek :-) Pozdrowienia!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wlasnie na perlowych (jesli juz na takie maluje) widac wszystkie nierownosci i poziome bruzdy od wycinania skorek za daleko:/

      Usuń
  13. Podoba mi się ten kolor.
    Idealny na sezon jesienno-zimowy.
    Mam bardzo podobny odcień z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak na taką cenę lakier godny uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...