Paczący

wtorek, 5 lutego 2013

Dostałam + same niezbędne z promocji z Rosska!

Wzbraniałam się przed otrzymaniem tych cudnych prezencików do mojej ukochanej Przyjaciółki, po tym jak zrobiłam jej porządek w kosmetyczce, która nota bede jest wielkim TkMaxx'owym kartonem zajmującym 3/4 jej pralki, ale nie do końca mi się udało.


Posprzątałam i owszem, ale z niemal każdym "OooOOo, fajne.../ Mmm, ale to ładnie pachnie!/ Skąd to masz, podoba mi się" - słyszałam "Poboba Ci się, to sobie weź!/ Chcesz, to bierz!/ Ja tego nie używam, weź sobie!" Tym samym z jej niespodziankowych urodzin, które były cudowne, (bo Madzia się NICZEGO nie spodziewała) ja też wyszłam z prezentami. Oto i one:


No i coż tam dostałam:

- perfumy FM Luxury Collection  numer 141, czyli  Versace- Bright Crystal, 50ml - bardzo lubię perfumy z FM miałam już kilka i zawsze byłam bardzo(!) zadowolona, tym razem też tak jest:) obok na prawo są:
- perfumy  Sisley - Eau du Soir; Hubert Isabelle d'Ornano, 2ml - ciężkie, piękne, kojarzą mi się z moją najstarszą Siostrą, która najprawdopodobniej by mi je zabrała zaraz po ich powąchaniu!
- perfumy Sisley Eau de Sisley 3, 2ml - przepiękne, świeże, przypominają mi ukochane męskie Kenzo Tokyo, boskie!:) maleństwo poniżej:
- Dior Miss Dior Cherie, 2ml - zakochałam się w nich bardzo, już mam w planach zamówienie ich sobie właśnie w FM, mają numer 80, będą moje jak nic! Mężu - nie unoś się;) Z góry przepraszam, ale w FM one będą kosztowały tylko 30zł, więc lepiej 30 niż 310, prawda? To się nie gniewaj :* obok Sisley, na prawo kolejne:
- perfumy Ô de Lancome, 2ml - wprowadzone na rynek w 1969 roku, pierwsze niuchnięcie nie zachwyca i przywodzi na myśl perfumy na śmigus-dyngus, ale za kolejnym razem jest lepiej!
- lakier P2 - piękne mleczko, uwielbiam takie!
- zestaw do paznokci: optyczny wybielacz, który ma kolor jakby ultrafioletowy przez co paznokcie po zaaplikowaniu go wyglądają na zdrowsze, bielsze i bardziej eleganckie, 10ml; odżywka utwardzająca paznokcie, 5ml; wszystko nazywa się Alessandro i specjalnie dla mnie przyjechało z Niemiec. Końcówki paznokci są cudnie białe i wyglądają mega zdrowo!:) na górze:
- fioletowy cień Paese z drobinkami, numer 901 z serii Światło Toskanii (swoją drogą patrząc na akurat ten cień nieźle ciemno musi być w tej Toskanii, do której marzę, żeby pojechać;) na prawo od cienia:
- eyeliner z Pierre Rene - bardzo fajny pędzelek, dość precyzyjnie można sobie stworzyć kreskę:) tego nigdy za wiele!
- tusz Avon Little Red Dress - przyznam się, że pierwszy raz widzę na oczy ten tusz, ale ma bardzo ciekawą szczoteczkę, sylikonową z takimi mega drobnymi "kolcami", 7ml.

_______________________________________________________


W Rossmannie promocje!!! Żal nie skorzystać, tym razem kupiłam tylko naprawdę niezbędne rzeczy, głównie pielęgnacyjne, w stosunku 4 do 6:

- krem do rąk rumiankowy Isana, 100ml
- masło do ciała z kakao i masłem shea Isana, 500ml
- ochronna pomadka Alterra też rumiankowa
- podkład Miss Sporty So Matte numer 001 ivory, 27.3ml, wizualnie przypomina ten z Burżuja, też odnosicie takie wrażenie? ;)
- peeling i maska-serum do stóp Perfecta SPA - Dax
- ukochany puder Synergen 01, regularna cena mnie nie zachwyca, zwłaszcza, że ją podnieśli ostatnio do ponad 9zł, więc jak był w promocji za ok. 6zł, to czemu niby miałabym nie brać, zwłaszcza, że poprzedni mi się skończył? :p
Dobra koniec tego chwalenia się, uciszania sumienia, tłumaczenia się Wam i przed samą sobą, a zwłaszcza Mężydełku, które tu wchodzi kontrolnie co jakiś czas zerknąć ile na co wydałam :( Sucks!
Kłamać nie będę ile co kosztuje, same dobrze wiecie jak fajnie wygląda aktualna gazetka z Rosska ;D

Pozdrawiam Was Dziewczyny!
Jak również moją Madzię, dzięki której mam te dostane cudowności z pierwszego zdjęcia! (Wiem, że tu zaglądasz, więc ślę duuużoooo buziaków dla Ciebie, Piotra i Franusia :*)

P.S. Ostatnio gnębi mnie pytanie: Jak się czyta Seche Vite i markę Lidlowską - Cien ?

40 komentarzy:

  1. Lubię ten puder z Synergen tylko ja mam w odcieniu 03 czyli tym najjaśniejszym :)

    W Rossmannie ostatnio kupiłam masło do ciała Isany 'granat i figa' 500 ml (jakaś nowość) i 2 kremiki do rąk Isany o zapachy masła shea i kakao :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to, to 01 nie jest najjaśniejszy? :/ widziałam to masło granat i figa, ale nie było w promocji, więc sępiłam;)

      Usuń
    2. jak tak stałam i porównywałam te kolory to odniosłam wrażenie że 03 jest jaśniejszy od 01 ;)

      Usuń
    3. Tak, dokładnie tak jest :) 01 jest najciemniejszy, 02 średni, a 03 najciemniejszy :) Numeracja jest odwrócona :)

      Usuń
  2. oddycham spokojnie i wcale nie zalewa mnie fala zazdrości widząc ten kartonik z prezentami :) Ale masz problem z tym czytaniem, dawaj SECHE VITE i gitara :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hiehie, czyli seche vite tak jak się pisze??;) "dzień dobry, poproszę to z napisem seche wite"??:p

      Usuń
    2. i już :) na pewno będą wiedzieli o co chodzi :D

      Usuń
  3. Widzę, że nie tylko ja uległa promocjom;) A co do czytania to to pierwsze jadę z francuska, czyli SESZ WIT ;) a Cien czytam Sien albo po prostu Cień :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czytam z francuska seszĘ vit :) a na cien mówię ćeń haha :)

    też uwielbiam męskie Kenzo Tokyo- pachną świetnie, no nie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak:) niby męskie, ale tym się nie przejmuję. tak samo podoba mi się Givenchy Pi, teoretycznie dla facetów... ja też nieśmiało mówię ĆEŃ, haha:) i "sesz wit" na top;) a nie jakieś ĄĘ :p

      Usuń
  5. Ja z Cien'a robię cień, czyli jak koleżanka wyżej :). Bo łatwiej tak wymówić.

    Toś się obłowiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w końcu to masło do ciała muszę sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wymawiam cień ;P tak najłatwiej haha
    Ale paczka niezła :) zawsze to lepiej, niż by stało i się marnowało:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, po co ma zabierać miejsce:) pojemność kartonu zajmującego 3/4 pralki też się kiedyś kończy!

      Usuń
  8. Na pierwszy rzut oka myślałam że ten podkład to Bourjois :) Daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię ten kremik do ciała z Isany
    zostałaś otagowana :)
    http://cudmiodimalinka.blogspot.com/2013/02/tag-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  10. od dłuższego czasu chodzi za mną to masełko z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cien (ciento) to mi pasuje na 'sto' z hiszpańskiego, a to się wymawia 'sjento', więc chyba będzie 'sjen'. Nie wiem, nie jestem pewna :D A SV to normalne 'sesz wit' bo to znowu z fransuskiego :) Ohoho, no to pojechałam mądrościami :D Masło i Isany jest fenomenalne. Zużyłam już jedno opakowanie i z pewnością zagości u mnie kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy i prezenty, ciekawi mnie podkład z Miss Sporty oraz masło z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten podklad z miss sporty jest jasny? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. promocje w Rosku fajnie, jutro jadę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem niezły zestaw dostałaś od tej przyjaciółki :D też sobie kupiłam krem do ciała z Rossmanna widząc, że promocja :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Po swojaku - Cień :) ja mówię
    same smakołyki:) a na pewno czas z psiapsiułą - Bezcenny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten podkład z Miss Sporty, delikatny, słabo kryje ale lubie go generalnie :) Puder też jest ok, ale chęć próbowania nowych sprawia, że nie zagościł u mnie długo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kupiłam sobie ostatnio puder z Synergen ten 01 i jestem zadowolona. Ale tak jak Ty, myślałam, że jest najjaśniejszy, więc na 03 nawet nie patrzyłam.. xD Chociaż nie ciemnieje mi na skórze ani nic, jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rzeczy i też kupiłam sporo na promocji w rossmannie , fajnie by było jakby były częsciej takie promocje:) pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  20. o rany ile tego wszystkiego! odżywka Allesandro wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. i znów wszyscy chodzą na zakupy :) i jak tu żyć w zgodzie ze swoim sumieniem... hahah ja też dzisiaj byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak sie czyta tych nazw to Ci nie powiem, ale musze w koncu kupic sobie ta pomadke z alterry

    OdpowiedzUsuń
  23. współlokatorka miała ostatnio ten podkład z Miss Sporty. Czekam na jego recenzję jeśli go trochę potestujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow miło ze strony Twojej koleżanki ze Cię tak obdarowała :) ja mam tak że sama nazbieram wszystkiego a potem oddaje mojej kuzynce Marlence ablbo siostrze i chyba bardziej mnie cieszy to dawanie niż kupowanie nowych rzeczy, jak widze ich uśmiechniete buzie i zawsze pytają , ale napewno moge? hi hi :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...