Paczący

czwartek, 14 lutego 2013

NOTD - jej wysokość niebieskość

Hej!

Dzisiaj nie będzie żadnego walentynkowego mani, w celu oglądnięcia takowych zapraszam m.in. do Tamit24 na niebanalną, nie serduszkową i nie czerwoną propozycję walentynkowych paznokci!

U mnie natomiast nadszedł dzień na wypróbowanie nowości z Netto w postaci lakieru Glamour - Magic Visage. Tym razem ten jest niebieski, bardzo szybko schnie, ale do bardziej zadowalającego, przynajmniej mnie, efektu potrzebne są trzy warstwy. Przy szybkim wysychaniu jest to znośna ilość. W butelce jest 12ml i lakier kosztuje tylko 2,99, nie jest zaopatrzony w żaden numer rozpoznawczy ani tym bardziej nazwę. Zapach standardowy - do przeżycia. Pędzelek bardzo mi odpowiada - zarówno jego długość jak i szerokość. Wprawiona ręka pokryje całą płytkę trzema płynnymi ruchami.


Dwie warstwy zupełnie mi nie odpowiadają, bo nie cierpię jak spod lakieru prześwitują wolne brzegi paznokci! Zwłaszcza, że moje (wolne brzegi) są różnej długości. Może powinnam nałożyć wcześniej jakąś bazę, chociaż Evkę 8w1, ale już mi się zwyczajnie nie chciało. I tak wyszło na to samo, bo położyłam po prostu trzecią warstwę lakieru.





Tutaj na zdjęciu dobrze udało mi się uchwycić mikroskopijne drobinki, jakie ten lakier zawiera. Nie są w żaden sposób nachalne i zupełnie mi nie przeszkadzają, chociaż wolę lakiery bez drobinek (tak samo jak bronzery;>) Z daleka są zupełnie niewidoczne! 
Czy ten kolor można nazwać morskim? Może. Czy to jest granat? Zależy jak pada światło. Jedno, czego jestem pewna, to to, że to nie jest kolor czerwony :p

kliknij, żeby bliżej poczytać o składzie
Uważam, że ogólnie te lakiery są porównywalne cenowo i jakościowo do Safari, ale Safari mają większą paletę kolorów do wyboru. Jak będę jeszcze kiedyś w Netto, to jeszcze jakiś kolor tego Glamour kupię na pewno! W skali 1-10 oceniam go na 8 z racji ilości warstw, przy których w pełni wydobywa się jego kolor. Ciekawa jestem tej "siniości" na palcach jak już zacznę zmywać ten lakier...

Lubicie takie kolory na paznokciach?

29 komentarzy:

  1. Trzy warstwy wyglądają całkiem przyzwoicie :) ciekawa jestem innych kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny, ale lepiej by było gdyby dokładnie krył ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lakier tylko fakt dość słabe krycie jak na 2 warstwy na tym jednym zdjęciu ale na 3 perfect! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że tak słabo kryje, nie lubię nakładać więcej niż 2 warstwy... Przez te wszystkie dzisiejsze paznokciowe posty aż sama mam ochotę sobie coś zmalować... A tu nie można :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Obłędny kolorek, te trzy warstwy wyglądają wspaniale, podwójne krycie jest słabe, faktycznie widać z pod lakieru paznokcie.
    Miłego dzionka,

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ma drobinki, bo kremowych chabrów jest mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kolor, ale koszmarne krycie. chociaż czego w sumie wymagać za 2,99zł?

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor bardzo przypadł mi do gustu- coś pomiędzy atramentowym granatem a ciemnym niebieskim.
    i ma fajne wykończenie: taki trochę żelek, a to baaardzo lubię :)
    tylko to krycie... szkoda, bo nawet przy trzech warstwach są prześwity :(

    :* znów mnie reklamujesz!!! dziękuję :*

    PS Mail doszedł? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy warstwy wyglądają świetnie. Kolor przepiękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor :D Tylko szkoda, że aż tyle warstw :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj kryciem to on nie grzeszy, choć różnica między 2 a 3 warstwą jest ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, za tę cenę całkiem przyzwoicie!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolor, ja miałam podobny z Rimmela za ok. 10 zł, jedna warstwa ładnie kryła, 3 to dla mnie za dużo roboty, bo zawsze muszę coś upaćkać lakierem i malować odnowa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor :-) Uwielbiam jeansy, świetnie się wkomponuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj rzeczywiście dwie warstwy to za mało. W sumie lubię wszelakie niebieskości na dłoniach, ale noszę bardzo rzadko =|

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podoba mi się ze względu na krycie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor świetny, ale w przypadku ubrań - na paznokciach mi się kompletnie takie mocne i ciemne kolory nie podobają. Swoją drogą nie cierpię prześwitujących lakierów z tego samego powodu, co Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzy warstwy to dla mnie stanowczo za dużo - ledwo jedną jestem w stanie przeczekać :D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...