Paczący

sobota, 9 lutego 2013

Moja torba-borba ósme smake

Hej! 

Lubicie filmiki albo posty z torbami i ich zawartością? Ja strasznie! Tak samo lubię sprzątać komuś w torebce, wyrzucać stare paragony, segregować rzeczy, wkładać coś do jego etui, oglądać, wąchać itp, itd:)
Dzisiaj pozwolę sobie popełnić post na ten właśnie temat. Co jest w mojej dość dużej torbie, którą dostałam pod choinkę od siostry. Paczajcie:
Oto rzeczona.
Wieszak dostałam od tej samej siostry jak jeszcze pracowała w Quazi 
Torba nie jest skórzana, ale w sumie tak wygląda, na zewnątrz jedna kieszonka na zamek, w środku taka sama. Duży, centralny zamek otwiera się do samego dołu torby więc można w niej zmieścić naprawdę dużo rzeczy! Borba jest duża, więc optycznie mnie wyszczupla ;D

Co tam mam: kosmetyczka - jej zawartość widoczna pod nią: atomizer na perfumy, apap, szmatka do okularów, lusterko, nawilżane chusteczki o zapachu mango, fluid Kobo, pomadka Alterra i Wibo, pilnik, masło Nivea, żel antybakteryjny do rąk i krem Kamill.
Żeby ładnie pachniało - lawendowy zapach do torebki; rozkładana szmaciana torba z HMu; kalendarz; piórnik z długopisami i ołówkiem, gumka, dwa długopisy, które są wrzucone "luzem", łyżka z McDonald's jakbym zapragnęła zjeść jogurt, chusteczki higieniczne - zimą cieknie z nożdrzy, więc trza je mieć po prostu; klucze; portfel; telefon; zappin, czyli mp3. Wsjo. :D

A Wy co jeszcze nosicie ze sobą w Waszych torebkach?
Przyznać się!



_________________________________________________


DZIĘKI !!! :*

23 komentarze:

  1. Mam około 50 torebek...i w żadnej raczej nie nosze kosmetyków :D Mam za to chusteczki, gumy do żucia, portfel, telefon, torbę na zakupy, chyba tyle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50 torebek?! a myślałam, że to ja mam dużo:P

      Usuń
    2. Ja również myślałam, że mam dużo ale zdałoby mi się wiecej ponieważ większość jest mniejszych a wolę większe:) hehe mniejsze 2 licza się za 1:D

      Usuń
  2. ostatnio się noszę z malutką listonoszką więc wiele mi tam nie wejdzie

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna torebka,
    gratki tyle wyświetleń:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no sporo tego trzymasz w torebce ale ja mam podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama torebka już mi się podoba;) a zawartość jeszcze bardziej, jesteś zadowolona z tego podkładu z Kobo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo! Fajnie kryje, dlugo sie trzyma i przynajmniej mnie nie zapycha:)

      Usuń
  6. Ja na co dzień noszę torbę podobnej wielkości i znajdują się w niej: oczywiście portfel, klucze, dokumenty, poza tym chusteczki obowiązkowo, błyszczyk i puder z lusterkiem, jak mam katar to również podkład żeby uzupełniać na nosie, kalendarz i telefon :) w zimie krem do rąk :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie od dawna ten tag, może wkrótce i ja go zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam posty denkowe i torebkowe.
    Tyle ciekawych rzeczy można znaleźć u innych.

    U Ciebie najbardziej zdziwiła mnie łyżeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę masełko z Nivea. Właśnie ostatnio sobie je kupiłam, ale malinowe i jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajny kalendarz z Audrey :) Jak sprawdzają się kremiki do rąk Kamill ?

    OdpowiedzUsuń
  11. SUper torba!!

    zapraszam na konkurs♥
    www.peerfectlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię poznawać zawartość cudzych torebek ;) Zapycham swoją podobnie. Z rzeczy których tu nie ma: balsam do paznokci,wzorniki lakierów jakie mam, krem do twarzy, agrafki i jakieś cukierki owocowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię podglądać blogowe torebki :). Twoja wydaje się całkiem nieźle zorganizowana. Ja w mojej mam jeszcze składany parasol i okulary przeciwsłoneczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawartość wyważona :) Ja noszę dużo za dużo niepotrzebnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie podstawa to telefon, portfel, klucze, puder i chusteczki :) A reszta to coś co się przypadkiem tam znalazło, czyli same niepotrzebne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna torebka :)
    Zawartość mam bardzo podobną, tylko u mnie znajdzie się więcej pomadek, błyszczyków i szminek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nooo całkiem niyźle:)
    Lepiej nie wiedzieć co jest w mojej torebce :) naprawdę przez wzgląd o zdrowie psychiczne ogółu..trust me:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna torba- a jaka duża zawartośc ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o lubienie, to lubie nie tyle filmiki i posty o torebkach (chociaż takowe wręcz uwielbiam czytać/oglądać) co same torebki :D Moja mama stwierdziła, że że mam to po niej, bo ona też od zawsze za portfelami i torebkami wzrokiem wodziła i wgl.

    Swoją drogą nie dość, że twoja borba strasznie ładna, to jeszcze dużo kosmetyków w niej nosisz :) Ja wsadzę pomadkę ochronną, klucze, chusteczki, coś do pisania i jakiś notes, a także takie 2 w 1 - rozkładane lusterko-szczotkę do włosów i kilka frotek. Chyba, że idę do szkoły to pakuje do niej kilka zeszytów, jakąś książkę, picie i te inne szkolne rzeczy, przez co często paski w torbach mówią mi "nara" i jadą na wakacje. Ja nie rozumiem, czemu to wszystko takie liche. Chyba wiadomo, że w dużych torbach będzie się nosić dużo rzeczy, a nie same waciki, prawda?

    Jeżu, ale się rozpisałam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  20. fluid? ja myślałam że to puder , no w każdym razie ja mam puder :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...