Paczący

wtorek, 24 kwietnia 2012

Stołeczna zbieranina

Cześć Kochane!

Podczas odwiedzin u siostry oczywiście nie omieszkałam kupić sobie paru drobiazgów. Jakoś tak wyszło, że są to prawie same lakiery:)

Co my tu mamy:
turkusowy lakier Wibo Extreme Nails candy pastel trend nr 399
lakier MGWE Magic nr 2 Future Creation
matujący Top Coat Essence
czarny Miss Sporty nr 080
i mgiełka do ciała z H&M Coconut Guava - niestety coś jest nie tak z atomizerem, bo zamiast mgiełki wylatują wielkie krople.

To tyle. Poza tym w niedzielę miałam urodziny, ale było mi jakoś strasznie smutno :(

A jak Wam minął weekend?

13 komentarzy:

  1. też jesteś z kwietnia, wszystkiego najlepszego:)
    fajne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 dni przed 3 dni po:) Tak więc Najlepszego:)!!!!!!!!

    A weekend upłynął zdecydowanie za szybko....:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Urodzinki i smutna, oj jak tak można...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne lakiery:)
    I uśmiech proszę!:*

    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie te dzisiaj kolekcja się powiększyła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta mgiełka mnie ciekawi :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mgiełka mnie zaciekawiła:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. O lakierki ja też kupiłam dziś lakier z Golden Rose. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak to smutno w urodzinyy??
    ten turkus wibo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...