Paczący

czwartek, 5 kwietnia 2012

NOTD - mleczne cudo

Hej Laseczki! :D
Dzisiaj moje ulubione, jednokolorowe, mleczne paznokcie zrobione lakierem Wibo do "frencza" nr 6, który po prostu u-wiel-biam!!! Wyglądają tak świeżo i zadbanie. Pod spodem jeszcze warstewka Eveline wspomagająca wzrost - Maksymalny Wzrost (tesco 8,90zł) najlepsza ze wszystkich odżywek Eveline jakie do tej pory miałam, a miałam Diamentową i tą 8w1. Polecam Wam tą Maksymalny Wzrost! :) 
Wyglądają tak:
Tak, mają takie delikatne złote drobinki. Kolor jest cudowny, prawda?
Jak się skończy, to na 200% kupię kolejny. Rossmann, około 5zł.

Jak widzicie moje paznokcie trochę urosły dzięki tej świetnej odżywce. Jestem baaardzo zadowolona. We wtorek idę do fryzjera nareszcie i na manicure... Może sobie zafunduję francuza. Uwierzycie, że to będzie mój pierwszy manicure w salonie? Nic dziwnego, bo jak obgryzałam pazury (wiem, fuj!), to wstyd było iść a teraz są ok, więc nareszcie mogę zadebiutować:) Cała akcja oczywiście z Grupona, dzięki któremyu zaoszczędziłam 60zł za manicure (albo hennę brwi/rzęs, której nie chcę) i obcięcie. Nie mogę się już doczekać, bo ten okres przejściowy, w którym teraz jestem jest okropny!!! Obcinam się chyba najkrócej jak się da. Aha, i wczoraj stwierdziłam, że to może dobry moment, żeby wrócić do naturalnego koloru, jakim jest ciemny blond. Będę Was informować :)

Ściskam!

12 komentarzy:

  1. bajka, odlot , magia !!!


    wspaniały ten lakier !! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przyjemny kolor :)

    Też latami walczyłam z obgryzaniem ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio choruję na takie, więc bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek , ja z odżywek Eveline lubię tą 8w1;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo ładny, ale ja nie lubię jak płytka mi prześwituje.

    OdpowiedzUsuń
  6. tez taki mam i równiez estem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście mleczne cudo!:) Bardzo ładny kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też obgryzałam....
    A Twoje pazurki wyglądają super! Zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...