Paczący

piątek, 30 marca 2012

NOTD - cieniowanie :D

Cześć Dziewczyny:)

Dzisiaj chcę Wam pokazać moją radosną twórczość na paznokciach. Postawiłam na cieniowanie, do którego użyłam matowego różu Inglot 707, brudnego różu z Miss Sporty 390 i czerwieni Maybelline Colorama 258. Na samej górze brokatowy Galaxy z Revlonu, jedna warstwa.

Do cieniowania użyłam kawałka gąbki do zmywania i tak ciap-ciap-ciap od góry do dołu od najjaśniejszego do najciemniejszego na końcach. Pod spodem miałam już chyba ze trzy warstwy odżywki z Eveline.

Mnie się efekt bardzo podoba chociaż w związku z tym muszę postawić na bardziej stonowany strój. :)


Bawiłyście się kiedyś w cieniowanie?
Zdradźcie Wasz sposób:)
Ściskam!

22 komentarze:

  1. O, super wyszło :) ja kiedyś próbowałam, ale wyszła totalna ciaparaja, więc się zniechęciłam do tej metody. Ale jak się będę kiedyś nudziła, to myślę, że jeszcze spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie bawiłam się, ale najwyraźniej muszę zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie robiłam nigdy takiego cieniowania ;D
    aler fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. cieniowanie jest genialne. nie dosc,ze mozna uzyc dowolnej ilosci kolorow to jest to szybkie,efektowne,niepowtarzalne i naprawde mega super wyglada! pieknie Ci wyszly pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez mam od dawna ochote na takie paznokcie ale czekam az troche odrosna

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, jednak ja za coś takiego się nie zabieram, mam dwie lewe ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bawiłam sie i często bawię... Ładnie Ci wyszły;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet fajnie to wygląda, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbieram się do tego cieniowania i jakoś zebrać się nie mogę ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt!!!! muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, zostałaś otagowana! Zapraszam do zabawy :))
    http://coconutlimee.blogspot.com/2012/04/tag-perfekcyjna-bloggerka.html

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię tego typu zdobienie! i bardzo często je stosuję ponieważ jest to szybki oraz efektowny sposób na upiększenie paznokci;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Staram się polubić i pogodzić z jabłkami, bananami (i kilkoma innymi) bo akurat tych owoców nie lubie :) ale reszte lubię !

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię taki odcień różu...Cukierkowe te Twoje paznokietki, ale czasem to nawet wskazane :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...