Paczący

środa, 7 marca 2012

Moja druga miłość, czyli jedzenie :)

Cześć Dziewczynki!
Dzięki postowi JaJem wczoraj przygotowałam sobie jedzonko: zdrowe i przepyszne! Troszkę urozmaiciłam przepis - mianowicie dodałam jeszcze pieczarki i krewetki. Wiem, że wiele z Was nie lubi owoców morza, ale ja uwielbiam! Poza tym dałam mniej śmietany i sera, bo zależało mi, żeby danie było nie tylko zdrowe, ale i w miarę dietetyczne.
Składniki: makaron pełnoziarnisty, brokuły, pieczarki, krewetki, ser żółty, śmietana, pieprz. Dokładne proporcje na blogu JaJem. Pieczarek dałam około 6 i dwie garście krewetek.
Pycha! Szóstka w toku, dzisiaj czwarty dzień, czyli dwie serie po sześć powtórzeń. Brzuch boli już od pierwszego dnia, ale nie zniechęcam się, bo już widzę delikatne zmiany wynikające z połączenia ćwiczeń, diety i ogromnej ilości wody.
Jak Wam się podoba takie jedzenie?
Ściskam!

13 komentarzy:

  1. Ja akurat jem bardzo mało:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie :)
    A tą szóstkę weidera to robiłam z rok temu, ale wymiękłam jakoś po 10 dniach.
    Zapraszam do siebie :)i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie, właśnie szukam jakiegos pomyslu na obiad i te brokuły mnie natchnęły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, uwielbiam krewetki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pysznie wygląda:) Owoców morza nie lubię za bardzo, ale myślę że wykorzystam ten przepis w przyszłym tygodniu:) Pozdrawiam i zapraszam na www.bordoweszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam, narobiłaś mi chęci na pastę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krewetki, brrr :)Ale reszta brzmi przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, ja chyba bym tego nie zjadła :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo, zrobiłaś naprawdę mój makaronik :) Z chęcią bym wypróbowała wersję z krewetkami, ale niestety moi domownicy nie tolerują morskich potworów na swoich talerzach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię pieczarek:(
    a wygląda ciekawie, smacznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jeść a jeszcze bardziej gotować :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...