Paczący

środa, 28 marca 2012

Najważniejszy posiłek w ciągu dnia

Hej! :)
dzisiaj kolejne śniadanko, którym mam nadzieję skuszę Was i może zainspiruję. Takie jedzonko jest naprawdę bardzo smaczne no i jak wygląda:) Same zobaczcie a potem Wam napiszę co tam jest :)
Pełnoziarnistym chlebek (drwala fitness z tesco), który wsadziłam do tostera, żeby był chrupiący i posmarowałam cienko 82% masełkiem, które się na nim troszkę stopiło. Na to plasterki awokado, słonawy bułgarski serek kozi i kiełki lucerny... MmmmMMMmMm!
Tu są tylko dwie niepozorne kanapeczki, ale zjadłam ich pięć :):) Do popicia sok własnoręcznie robiony (no dobra, nie przeze mnie, ale przez mojego chłopaka:D) z pomarańczy, marchewki, grapefruita i cytryny z łyżeczką oliwy dla lepszego przyswajania witaminek z tychże owoców. Cudowne!!!

12 komentarzy:

  1. Jak fajnie to się prezentuje:)
    Pewnie smaczne było, co?:)

    Nowy wiersz u mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. P.S. Myślałaś może o wyłączeniu weryfikacji obrazkowej komentarzy?

      Usuń
    2. no już wyłączone:) mnie też to zawsze wkurza jak u kogoś jestem. dzięki za info, nawet nie wiedziałam, że sama mam to włączone:) :*

      Usuń
  3. smakowicie wygląda, choć ja nie przepadam za kiełkami

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam mniam, muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne:) Chociaż awokado to owoc nie dla mnie:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie śniadaie mogłabym jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...