Paczący

piątek, 9 marca 2012

Zakupy z sieci i makijaż ;)

Witam Was ponownie! :*
Parę dni temu postanowiłam, że zrobię sobie mały prezent z okazji Dnia Kobiet i zamówiłam na Allegro kilka fajnych produktów. Zapłaciłam niecałe 40 zł razem z przesyłką z tych sześć produktów.
Są to: maseczka rewitalizująca, przywracająca nawilżenie z ekstraktem z ginko biloba, witaminą E i prowitaminą B5 Botanics z Bootsa, 50ml, jedwabisty fluid Ingrid Mineral Silk&Lift w kolorze 30 natural beige (beż), lakier do paznokci Astor Quick'nGo numer 350, niby nude, ale widzę przez buteleczkę, że ma jakieś minimalne drobinki, oraz trzy kredki do oczu - czarna Ruby Rose Perfection Eyeliner Silk Kohl Pencil, dwie Miss Sporty: ciemniejsza 040 Eucalyptus i 080 Neon Green.

Dzisiaj już wykorzystałam powyższe kredki do wykonania makijażu, który mi podpasował muszę powiedzieć. Uważam, że zieleń tych kredek ładnie współgra z moją niebieską tęczówką.
Najbliżej wewnętrznego kącika mam tą jasną, która jest dość twarda niestety, ale tarłam i tarłam więc coś tam widać. Od mniej więcej połowy ta ciemniejsza zieleń. Pod obiema czarna Ruby Rose i na niej eyeliner z Wibo. Na dole znów czarna w zewnętrznym i ciemniejsza zieleń do wewnętrznego jak i na linii wodnej. Rzęsy wytuszowane Rimmel Scandaleyes. O nim to muszę zrobić recenzję, bo to naprawę jakiś scandal! :)
Aha, zapomniałam, że w kąciku wewnętrznym znajduje się najjaśniejsza perła z paletki Sleek Storm a na całej powiece złoto z tej samej paletki jak. Brwi poprawione matowym brązem również ze Stormiaka.
Wiem, że może nie widać za bardzo tej zieleni kiedy mam otwarte oczy, ale może to i lepiej, bo delikatnie podkreśla kolor oka, ale nie wygląda tandetnie i PRL'owsko.
Może być? :)

ps. Dla zainteresowanych tutaj poprzedni post z wynikami Rozdania

13 komentarzy:

  1. no ja też w tym miesiącu mam kupić kredki do oczu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor kreski :) Uwielbiam turkus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, ze nie tylko ja odbieram dniokobietowe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo ładnie gra z kolorem Twoich oczu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny make up, ta kreska jest intrygująca i przyciągająca wzrok :) Twoje oczy są hipnotajzing :)
    Jestem ciekawa tego podkładu z Ingrid :)

    OdpowiedzUsuń
  6. daj znać jak sprawuje się podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam zrobić zakupy chyba u tego samego sprzedawcy :P przynajmniej produkty widzę znajome :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny turkus;)Jesteś zadowolona z maseczki z Bootsa?
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...