Paczący

czwartek, 29 marca 2012

7 rzeczy, które wczoraj poprawiły mi humor :D

Witajcie! :*
Bardzo lubię zakupy, ale nie mogę powiedzieć, że uwielbiam, bo czasem mnie mega wkurzają i po prostu nie mam ochoty łazić, snuć się po sklepach , gapić się i w rezultacie nic nie kupić. Jednak wczoraj z dużą chęcią wybrałam się do galerii na zakupy.
Zaczęłam od SuperPharmu, przez TkMaxx, H&M i skończyłam w Glitterze z okazji 70% przeceny:) Przywlekłam do domu 7 małych krasnali, które poprawiły mi humorek:

W SP kupiłam perfumy Morgan przecenione z 70zł na 40. Ładny, delikatny, kwiatowy zapach, moim zdaniem fajny na wiosnę. Była jeszcze wersja biała, ale w końcu po chwili łażenia z testerem po sklepie zdecydowałam się na te.
A ponieważ wydałam min. 30zł, to mogłam kupić szampon albo odżywkę Salon za 10zł. Wybrałam odżywkę. Można było też wziąć odżywkę z Biovaxu (ale ja ich nie lubię), jakiś olej i chyba coś tam jeszcze.
Na mojej trasie dalej znalazł się TkMaxx, w którym też odwiedzałam dział z kosmetykami. Była tam jedna piękna sukienka, koło której chodzę i chodzę, ale jakoś ciężko mi wydać na nią 130zł. No, ale mam urodziny niedługo, to może mężowizna się skapnie i kupi...
W TkMaxxie kupiłam taką oto kosmetyczkę, która o nie nie nie, nie jest pusta:)
W środku trzy cudowności:
Myjka, żel pod prysznic i masło do ciała. Całość kosztowała 20zł bez grosza. Kosmetyczka przyda się na pewno. Zwłaszcza, że planuję remanent w kosmetykach i rozdać/ wywalić te, których nie używam. Także te, którym się uda ze mną zostać, spokojnie zmieszczą się w tej. :)

W H&Mie rzuciła mi się w oczy tylko maleńka chusteczka w ładnym kolorze, z ptaszkami i groszkami. Przeceniona z 15zł na aż 5.

Ostatnim przystankiem był Glitter a tam, jak już mówiłam 70% na wybrane produkty. Tak więc stałam i przebierałam do woli. Wybrałam w końcu trzy błyskotki.

Dość oryginalny naszyjnik z niebieskim kamieniem. Z 50zł na 12,50.

Bransoletka gruba, z 35zł na 8,70 :)

Pierścionek na dwa palce ze świecidełkami. Taniej o ponad 22zł, czyli 7,50 z 30.

No i to tyle. Może jestem głupia, ale do dzisiaj jak na nie spojrzę, to aż mi lepiej.
Trochę poszalałam, ale mówię tylko Wam ;) także cicho-sza, bo mamy oszczędzać! :D
Ściskam gorąco!!!
A Wy kupiłyście sobie coś fajnego ostatnio?

16 komentarzy:

  1. Ja zamówiłam:)

    U mnie druga odsłona Zwierzenia Ostatniej Nocy:*

    OdpowiedzUsuń
  2. z przecen trzeba korzystać:D ja się w weekend wybieram na małe buszowanie po sklepach

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne promocje nic tylko kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy :)
    biżuteria jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy!
    Chusta jest cudna i ta cena:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie i pozdrawiam.
    Otagowałam Cię. Zapraszam do zabawy.
    http://limonkabio.blogspot.com/2012/03/tag-musze-to-miec_30.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria cudna!!! <3
    I ta chusteczka ujęła mnie za serducho :D
    Podsumowując-zakupy godne pochwały :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ fajne zakupy upolowałaś:)Muszę się dzisiaj wybrać do Super Pharm,może i mnie uda się coś fajnego kupić:D
    Poza tym kosmetyczka z zawartością,jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...