Paczący

piątek, 2 marca 2012

Małe zakupy Rossmann'owe..

Wczoraj nadszedł czas na uzupełnienie braków w kosmetyczce. Potrzebny mi był tusz do rzęs i normalny eyeliner, bo ostatni jaki kupiłam był z Eveline i to totalny bubel, o którym postaram się napisać w kolejnym poście. Brakowało też produktów do włosów: lakieru, odżywki i farby, bo odrost coraz większy.

W środku wszystko to, o czym mówiłam:



Nie mogę się doczekać aż wypróbuję ten tusz. Specjalnie wybierałam z taką szczoteczką, bo wydłużające mnie nie urządzają. Mój tusz musi być pogrubiający i fajnie rozdzielający. Mam nadzieję, że ten taki jest.
Poza tym jestem też ciekawa też odzywki z Joanny. Na szczęście jest bez spłukiwania na czym też mi zależało. Dam Wam znać co i jak:)
Próbowałyście Scandaleyes? Jak wrażenia?
Buziaki!
nadal przypominam o rozdaniu ...
macie czas do 8.III czyli do czwartku
info tutaj

20 komentarzy:

  1. mam ten tusz, ale średnio jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię za bardzo odżywek bez spłukiwania. Miałam po nich jakieś takie oklapnięte i sztywne włosy, nawet pomimo tego, że nigdy dużo nie nakładałam. Patrząc na tą miałam nadzieję, że jest do spłukiwania, ale niestety muszę obejść się smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam tego tuszu ale mam zamiar niedługo kupić
    jak wykończę choć ze dwa, które mam zaczęte ;)
    szczoteczke ma boskąąąąąąąąąąa

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten tusz i jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Farby do włosów z Garniera są bardzo dobry, sama ich używam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten tusz i nawet się z nim zaprzyjaźniłam, dużo osób narzeka na dużą szczoteczkę, ale dla mnie to w sumie plus, bo podoba mi efekt jaki mi daje, choć od czasu do czasu bawię się w poprawki cienką szczoteczką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam tej farby z Garniera ale one strasznie wysuszają moje włosy i teraz mam z Loreala i na razie jestem zadowolona, zobaczymy co będzie później :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi mnie ta nowa farba:)super zakupy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten wyeliner i na początku byłam nim zachycona, teraz jest taki sobie... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tuszu nie miałam, choć reklamy kuszą:)
    Ja na szczęście włosów nie farbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba i mnie czeka niedługo farbowanie włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przekonam się do tego tuszu, szczoteczka mnie przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczoteczka jest tragiczna :( natomiast w połączeniu ze szczoteczką z tuszu essence sprawdza się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje włosy chyba ucieszą się z tych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię ten eyeliner ;) Czekam na recenzje tuszu do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...