Paczący

poniedziałek, 5 marca 2012

Zamiast Yankee Candle... Instead of Yankee Candle...

Witajcie moje Drogie!
Setny post będzie niekosmetyczny! :D Jak to się stało?
Ten blog sprawia mi wiele frajdy, również dzięki Wam, więc myślę, że możecie liczyć na więcej:)

Podczas wczorajszych zakupów (zupełnie przypadkowych) w Auchan, moja druga połówka, znając moją miłość do świec, "wyczaiła" dla mnie cudowną świeczkę, którą dzisiaj chcę Wam pokazać.

Hi my Loves!
My 100th post will be non-cosmetic! :D How did it happen? Writing this blog makes me really happy also because of you, so you may expect more:)
Yesterday, me and my hubby, went to Auchan where he found this gorgeous candle. (He knows how I love candles!)


Znacie te mega drogie Yankee Candle? Są identyczne jak te z firmy Bolsius: solidny słoik z grubego szkła, pokrywka z gumką, piękny zapach. Różnią się przede wszystkim ceną oraz tym, że Yankee ma większą gamę zapachową. Dostępne na Allegro w przedziale cenowym 40-90zł za taki słoik lub w markecie Piotr i Paweł. (Pewnie jeszcze gdzieś, ale ja do tej pory widziałam tylko w P&P za 85zł!)
Ta kosztowała w Auchan 12,99zł. Intensywnie pachnie wanilią. Było tam jeszcze kilka innych zapachów, ale dokładnie nie wiem jakie, na pewno jeszcze różany i bambusowy.

I'm sure you know those Yankee Candles. They're so similar to these from Bolsius: solid thick glass, cap with rubber, lovely scent. The main difference is that they (Yankee) are much more expensive, they've got more different smells, though. I saw them on Allegro/Ebay for 40-90PLN and in Paul and Peter supermarket for 85PLN. This one cost only 12,99PLN and smells with vanilla. There were more scents but I don't remember, I'm sure about Bamboo and Rose.

Super, prawda? Ja nigdy się nie sugeruję marką, albo tym, że coś jest modne. Wiadomo, że często "firmowe" rzeczy są może lepsze, ale nie w tym wypadku:) Za tyle mniej mam moją wielką świecę w słoiku, która pachnie obłędnie!
Czy Wy też tak jak ja kochacie świece?
Buziaki :)

6 komentarzy:

  1. Wanilia dla mnie odpada. jeden z dwóch zapachów, które przyprawiają mnie o mdłości (drugi to miód). Ale inny zapach - czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie świetnie się prezentuje:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Yankee Candle, o świecach Bolsius też słyszałam wiele dobrego, ale mają mało interesujących zapachów.

    Czy taki duży słoik starcza na długo?

    OdpowiedzUsuń
  4. musze poszukac u mnie w miescie w auchanie, bo niestety - stety nie wiem co musialaby robic świeczka ,żebym zaplacila za nią powyżej 30zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwie duże świece w szkle z Bolsiusa. Zarówno jedna jak i druga pali się koszmarnie, jest przy nich sporo roboty. Słoik super, kolory fajne, ale pomijając już małą liczbę zapachów, męczarnia z tym, żeby świeczkę wypalić do końca. Podgrzewacze ok i małe świeczki w szkle też ok, ale duże słoiki to tragedia... YC również posiadam i nie było najmniejszych problemów, do tego te zapachy, kolory... :-)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...