Paczący

poniedziałek, 26 marca 2012

TAG: 5 urodowych obsesji

Witajcie moje Drogie!
Dzisiaj postanowiłam zrealizować TAG, do którego zaprosiła mnie CoconutLime za co bardzo jej dziękuję:)

A oto zasady:
 1) Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady i baner (no to mamy to już z głowy!)
2) Wymień 5 rzeczy w Twoim wyglądzie, na których punkcie masz małe
obsesje ;)
3) Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych ;)
4) Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego elementu ciała.
5) Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

No to zaczynam:

1. Zęby: myję bardzo często w ciągu dnia. Zawsze mam przy sobie mini szczoteczkę i pastę, żeby po posiłku móc wymknąć się do łazienki nawet jak jestem u kogoś i je wyszorować. Po prostu lubię mieć w ustach świeżość a nie czekać na umycie zębów aż do kolacji. Takie moje zboczenie nr 1.
2. Paznokcie. Obgryzam od czasu do czasu, ale na co dzień staram się o nie dbać i tego nie robić. Wtedy wmasowuję kremy w skórki, często robię manicure, maluję i gapię się na nie czy fajnie rosną;)
3. Usta: Zawsze muszą być nawilżone. Do tego celu noszę w torbie całą masę balsamów, których używam w ciągu dnia. Do tego peeling codziennie, najlepszy jest ten ręcznikiem:)
4. Brwi: Staram się je regulować codziennie albo co drugi dzień. Nie cierpię kiedy jakieś pojedyncze włoski odrastają w dziwnych miejscach i po przejechaniu palcem pod łukiem czuję jak mnie drapie:p
5. Depilacja pozostałych części ciała, które wolę jak pozostają nie owłosione:p

Miało być 5 no i jest. A do zabawy zapraszam wszystkie z Was, które mają na to ochotę, ponieważ nie śledzę kto już robił jaki tag.
Pozdrawiam!!!

3 komentarze:

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...