Paczący

sobota, 28 kwietnia 2012

Trochę inny "frencz"

Witajcie Dziewczyny!
Kto powiedział, że manicure potocznie zwany francuzem musi być biały? Ja swojego wykonałam żółto-seledynowym Inglotem nr 954. Fajnie się prezentuje, tak inaczej, wiosennie :) O dziwo równo mi wyszły te kreski z moją "delirką" po pobycie w Warszawie u Siostry;)
W ogóle widzicie jak mi pazurki urosły? Jestem w szoku, to po tej odżywce z Eveline Maksymalny wzrost. Ale się cieszę, nigdy nie miałam takich :) A teraz pozdrawiam i uciekam, bo szkoda słoneczka na siedzenie w domu.
Buziaki i miłej sosboty!

13 komentarzy:

  1. ślicznie wygladają;) Tak jak piszesz, wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. też jestem pod wrażeniem , u mnie nigdy nie wychodzi równo - choćbym nie wiem jak się starała ;-/

      Usuń
  3. No gratuluję;p
    Ja do tego nie mam smykałki:)

    Nowy wiersz u mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś otagowana: http://gosiaq93.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda. Zazdroszczę pewnej ręki :D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...