Paczący

sobota, 12 maja 2012

TAG: Perfekcyjna Bloggerka

Chyba ze sto lat temu zostałam otagowana przez Coconutlime i w końcu przyszło mi go zrealizować. Ostatnio nic nie kupiłam, (ale zamierzam) więc nie było o czym pisać, paznokci nie maluję, bo mi się odechciało jakoś. Zajęłam się przez chwilę czymś innym i stąd moje zaniedbywanie Was! Obiecuję to zmienić :*
Do rzeczy:

Zasady:
1. Napisz, kto Cię oTAGował
2.Wstaw obrazek na bloga

3. oTAGuj kilka blogerek
4. Odpowiedz na pytania:

1. Co podoba Ci się w Twoim Blogu?
 To, że w ogóle go prowadzę, ktoś tu zagląda i to wszystko razem sprawia mi ogromną radość!

2.Co zmieniłabyś w Twoim Blogu?
Częstotliwość pojawiania się postów ;)

3. Czy uważasz, że funkcje Blogspota są wystarczające do tworzenia Twojego Bloga?
Raczej tak.

4. Co zmieniłabyś / dodałabyś do funkcji Blogspota?
Nic mi teraz nie przychodzi do głowy. Jak ktoś zapłaci za innowacyjne pomysły to się zacznę wysilać co by się tu jeszcze przydało.

5. Czy zmieniasz wygląd Twojego Bloga zależnie od okazji? (święta, pora roku)
Czasami jak znajdę coś ciekawego...

Kochane, nie taguję, bo ten tag ma już swoje "lata", ja zostałam otagowana ponad miesiąc temu i nie wiem która z Was już go robiła, a która nie.

Pozdrawiam!!! Do następnego, oby jak najszybciej :*:*:*

6 komentarzy:

  1. A ja widzę ten TAG pierwsz raz na oczy i bardzo mnie zaciekawił :) Pozwolę sobie odpowiedziec na niego jak tylko będe miała więcej czasu, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też spotykam się z tym tagiem po raz pierwszy u ciebie. Śliczna pani na obrazku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowy tag.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak jak osoby powyzej widze to pierwszy raz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie taguję powyższe Pani, które widzą ten tag pierwszy raz;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...