Paczący

wtorek, 29 maja 2012

Majowe finito i małe zakupy w Rossmannie :)

Witajcie moje Drogie:)


Dzisiaj denko, do którego należą produkty codziennego użytku tj.: żel pod prysznic Mineraliq z limonką i brązowym cukrem - pięknie pachnący!
Oliwka z tesco Gaga, zwykła, tania, bez rewelacji.
Peeling BeBeauty mango - bardzo lubię te peelingi, ale z tych trzech zapachów najbardziej lubię borówkowy.
Skończył się też mój ulubiony, (już drugi) płyn micelarny z Biodermy, który jest po prostu I-DE-AL-NY! Jakaś woda z Eveline z orchideą może się schować, bo zmywa tragicznie, ale o tym osobny post wkrótce...
Krem Bambino też odszedł w niepamięć. Zresztą zbyt tłusty na tą porę roku. Chyba, że do ust przed snem.

Po kolejnej rozmowie kwalifikacyjnej pojechałam sobie do Rossmanna, żeby odreagować:) Tam spędziłam około pół godziny, co chodziłam i gapiłam się na wszystko po kolei. A to włożyłam w końcu do koszyka:


Chusteczki do higieny intymnej Cleanic - 5,99zł
kosmetyczka, która mnie urzekła - 12,99zł, były jeszcze różowe i zielone, ale ta podobała mi się najbardziej!
Olejek pod prysznic Isana - bardzo lubię i często kupuję - 5,49zł
korektor Miss Sporty w płynie - tym razem nie w sztyfcie, - 10,99zł
galoty a la Bridget Jones obciskające - 9,99zł, już przymierzyłam - okropnie obciskają! Może jak będzie mnie trochę mniej, to będą wygodniejsze... zobaczymy...
Zoom na kosmetyczkę:

w środku lustereczko na sznurku, żeby nie zginęło, albo jak w "Misiu" te łyżki na łańcuchy, żeby nikt nie ukradł :p
Korektor oczywiście w kolorze 01 light prezentuje się tak:

Psiknęłam się też przed wyjściem perfumami Beyonce Heat i Heat Rush i teraz żałuję, że nie wzięłam, bo jeszcze mi ręce pachną. Chyba wolę te poprzednie, czyli Heat. Oj, coś czuję, że się na nie skuszę:)

No i tyle...
Robiłyście jakieś zakupy już w tym tygodniu? :D

19 komentarzy:

  1. ja robię prawie codziennie zakupy i chyba w końcu się zastrzelę :/ ale tak odreagowuje stresy :D zastanawiał mnie ten korektor z miss sporty, ale oni testują na zwierzakach więc się nie skusiłam. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatnim tygodniu .... hmmm tylko spożywcze....Jakoś daje rade powstrzymywać się przed zakupami ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  3. daj znać jak sie spisze korektor :) używam teraz Essence, ale kończy mi się i wypróbowałabym jakiś inny

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem Bambino - moj ulubiony. Niestety inne mi nie służa.
    zapraszam w odwiedziny do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy, ja wybieram się w sobotę i mam zamiar zaszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sobie kupiłam mój pierwszy cień z miyo..., ale niech no tylko przyjdzie 1 czerwca i świeże pieniążki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę spróbować Olejek pod prysznic Isana

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na usta na noc idelanie sprawia się carmex : ) Jeszcze rano czuje go na ustach, jest świetny : )

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja mam smaka na dużą, turkusową wersję tej kosmetyczki. są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten olejek pod prysznic z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj pokusiłam się na dwa lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie, że podam:)
    o1 sweet nothings

    OdpowiedzUsuń
  13. galoty mnie rozwalily :D zycze powodzenia w odchudzaniu :*

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...