Paczący

czwartek, 24 maja 2012

Znana kuracja na włosy

Witajcie Kochane!
Mimo, że wczoraj byłam u fryzjera i obcięłam włosy chyba najkrócej w całym życiu, dzisiaj zapragnęłam mieć długie i zaczytana na wizażu sposobami na ich porost, trafiłam na miksturę odżywiającą włosy, którą pewnie znacie, a już na pewno słyszałyście o niej. Właśnie siedzę w czepku na głowie owiniętym ręcznikiem i dzielę się z Wami moimi przeżyciami. Składniki, których użyłam:
żółteczko, wzięłam jedno, żeby ukochany miał więcej jajek na wieczór do swojego omleta,
oliwa z oliwek, olej rycynowy, sok z cytrynki
Po wymieszaniu wszystkiego, powstałą papkę nałożyłam na włosy za pomocą towarzyszących mi na co dzień rąk, na to czepek (jak ktoś nie ma, może reklamówkę przyodziać;) i ręcznik. Ciepło w głowę, mam nadzieję, że wspomaga to działanie tej DIY kuracji.

Macie jakieś swoje sposoby na ładne włosy albo na ich szybszy wzrost? Podpowiedzcie coś!
Ściskam!!!

11 komentarzy:

  1. Ja też mam zamiar stosowac tą kurację, chociaż włosy mam już długie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą metodę i kilka razy ją stosowałam :)

    co do kontynuacji to raczej jej nie będzie, to było chyba jednorazowe wystąpienie :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam więc aż podzielisz się odczuciami dotyczącymi efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie stosuję tej kuracji :P
    ale chyba moja mama czasem tak robi ;d

    Oraz zapraszam do mnie na konkurs! Ciekawa nagroda do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o tej miksturze, jednak jakoś nigdy jej nie zrobiłam, najwyższy czas to zmienić:)Ile się w tym siedzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja siedziałam ok. godziny, podobno dobrze jest 2-3h.

      Usuń
    2. czasowo nie jest aż tak źle, może dzisiaj sobie to przygotuję....

      Usuń
  6. Ja chyba nie będę próbować, bo nie znoszę jajek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej metodzie, ale jakoś mi nie po drodze do niej:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...