Paczący

wtorek, 22 maja 2012

Avonowe dziwactwo do mycia twarzy

Witam Was moje Drogie:)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać takie śmiesznie wyglądające silikonowe coś do mycia twarzy. Wygląda jakby było do peelingu jednak jest tak delikatne, że nie ściera nic a nic.

Z tyłu ma taką śmieszną przyssawkę, której używam do przymocowania tego do ściany - świetnie trzyma się kafelków pod lustrem.
Główna część składa się z dwóch rodzajów wypustek, ale nie ma między nimi różnicy.
Myjecie twarz czymś specjalnym, czy tylko rękami? 
Ja czasem do peelingu używam starej szczoteczki Oral-B na baterie, super ściera:)

Buziaki

18 komentarzy:

  1. kiedyś używałam czegoś podobnego, ale aktualnie używam rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to cuś dobre by było do wykonywanie OCM! nawet nie wiedziałam, że avon ma takie cus :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł, ja porzuciłam ostatnio OCM, ale jak wrócę, to pewnie tego użyję, dzięki za pomysł:)

      Usuń
  3. moja siostra to ma,jak dla mnie najłatwiej rękami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwnie to wygląda, ja używam po prostu szmatki muślinowej

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam, używam i w sumie lubię, chociaż nic nie robi :)
    Fajny masaż dla buźki.

    OdpowiedzUsuń
  6. śmieszny cudak - mi do mycia wystarczają me dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa rzecz ale wolę umyć rękami i np. peeling jeśli chcę zetrzeć martwy naskórek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam tej szczoteczki z Garnier Pealing Brusher :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam to.. Ale chyba lepsza szczoteczka była z rossmana;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używam nic, tylko dłoni ;) zwłaszcza takich cudów nie uznaję

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam coś takiego przy jednym z produktów do mycia twarzy, ale ja i tak wolę łapskami :p

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...