Paczący

środa, 23 maja 2012

Jak wygląda Bourjois Volume Glamour Ultra Curl na moich rzęsach

Hej Dziubaski! :)

Od dnia zakupu zdążyłam już przetestować nowy tusz z Bourjois kupiony w Rossmannie w promocji za prawie 30zł. Wiele się po nim spodziewałam. Myślałam, hm Bourjois, przeceniony z iluśtam, powinien być dobry. Tym czasem okazało się, że trochę się rozczarowałam, dlatego następnym razem, jeszcze mam nadzieję w maju, kupię w SP fioletowy Maybelline (chyba) Falsies...

Na powiekach mam cienie Sleek z paletki Storm (moja ulubiona, muszę kupić nową, bo większość już mi się skończyła:/) i eyeliner z Wibo, również ulubiony.
Zdjęcie w świetle dziennym.
No i jak Wam się widzi? 
Możecie mi polecić jakiś super tusz pogrubiający? Jaki sobie kupić? Polećcie coś, błagam! :* 
Miałam kiedyś żółty z Maybelline, ale szybko wysechł:/
Ściskam Was mocno!

4 komentarze:

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...