Paczący

sobota, 20 kwietnia 2013

Mini recenzja bazy pod cienie e.l.f

Hej Kochane me!

Dzisiaj krótka recenzja tej niewielkiej (5ml) bazy pod cienie do powiek z e.l.f'a, którą kupiłam jakieś dwa miesiące temu za pośrednictwem Allegro. Zapłaciłam całe 8zł.
Produkt mieści się w takim oto opakowaniu, ciut przypominającym błyszczyk, tak samo pod względem samego aplikatora.


Skład: Cyclopentasiloxane, Octyl Palmitate, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Kaolin, Triacontanyl PVP, Propylene Carbonate, Titanium Dioxide, Barium Sulfate , Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Mica (CI 77019).

Po nałożeniu bazy na powiekę, (dodam, że bardzo łatwym) czy na rękę, nie da się nie zauważyć, że jest biała i totalnie perłowa. Po roztarciu pozostają srebrne drobinki, które nie za bardzo mi odpowiadają:/

 

Natomiast plusem (a przecież głównie w przypadku bazy o to chodzi), jest to, że cienie nałożone na nią są bardziej intensywne, dużo mocniejsze i utrzymują się dłużej, przy tym się nie rolując.


Podsumowując, myślę, że jak się skończy, to kupię ją ponownie, ale nie w wersji perłowej, tylko nude również dostępnej na tym portalu. 

Jakich, jeśli w ogóle, baz pod cienie Wy używacie?



23 komentarze:

  1. mogłaby być bez tego brokatu, ale spodobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie on mi najbardziej nie pasi, ale ogólnie też jestem na tak:)

      Usuń
  2. Mi się podoba :D nawet z tym brokatem :) Obecnie używam bazy z essence I<3stage i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dlugo utrzymuje cienie na powiece?Ja obecnie uzywam bazy z UD ale szukam czegos tanszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dobrych godzin bez problemu, wiecej nie potrzeba i nie wymaga poprawek:D

      Usuń
  4. A mi się nawet podoba ten brokacik :) no może nie na co dzień, ale na wieczorne wyjścia bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fakt,wersja bez brokatu będzie lepsza :)
    Ja używam bazy z Avonu,jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze poszukac z Avonu, nieczesto zamawiam u nich, wiec nie mialam pojecia, ze maja;D

      Usuń
  6. Wiem, że ArtDeco ma świetną bazę bo moja Inglotowska zaczęła ostatnio wariować ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam obecnie bazę Lumene :) ale dopiero pierwsze kroki z nią czynię:) po kilku aplikacjach jestem bardzo zadowolona - chyba nie mogłabym się przekonać do tych drobinek:) ale na pewno nie polecam bazy z Dax cashmere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w życiu nie miałam nic z Lumene. dobrze wiedzieć o Dax'ie:) :*

      Usuń
  8. Art deco my love ale elf też mogłabym wypróbować tylko ten srebrny poblask mi przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Art deco w życiu nic nie miałam, ale chętnie spróbuję, tu właśnie ten brokat jest kiepski!

      Usuń
  9. ta baza jak dla mnie ma jeden poważny minus - made in china. nie ufam chińczykom. używałam bazy isadory. dobra była, ale złapałam na nią uczulenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. kończy mi się baza z KOBO, którą bardzo lubiłam-mam teraz dylemat, czy znów brać tą samą, czy skusić się na coś nowego. Przy ELFie odstrasza mnie dostępność, a raczej jej brak:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Allegro jest! z Kobo nie miałam, ale też chętnie bym wypróbowała, jeśli polecasz:)

      Usuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...