Paczący

wtorek, 23 kwietnia 2013

Na co mi ona? HELP! :D

Cześć Moje Drogie!

Jakiś czas tem wpadłam u siebie do Roska, do którego rzadko chodzę, bo znajduje się kawałek od centrum w mej smutnej mieścinie. Tam znalazłam taką oto cudnej urody szafeczkę, z kosmetykami pielęgnacyjnymi w środku. Firmy jakiejś tam X, mejd in czajna. Nieważne - nie obchodziła mnie zawartość flakonów tak, jak samo to opakowanie. Tym sposobem kosmetyki trafiły do kuzynki, która miała urodziny na początku miesiąca, a tą szarą szafeczkę zatrzymałam dla siebie. A co!
Jak może wiecie posiadam bardzo podobą, w której już stoją lakiery. Do zobaczenia TUTAJ. Ale ta nie ma szybek w okienkach i ma tylko jedną półeczkę, powiedziałabym dość niewymiarową, bo w dziwnym miejscu. Jedną. Tak się prezentuje. No, szafka prezentuj się! :


- drewniana, szara, wymiary niemal identyczne, co tej, którą już mam,
- dwuskrzydłowe drzwiczki, niestety bez szybek,
- brak zamknięcia, poza dwiema tasiemkami

Mam do Was w związku z nią pytanie.
Po tym, co widzicie, co możnaby tam trzymać? Jak ją odpicować? Jak, i czy w ogóle, dorobić półeczkę? Warto?
Próbowałam upchnąć tam perfumy, ale i one mają już swoje miejsce, poza tym wszystkie się nie zmieściły... 
HELP! :) :D 
Z góry dzięki...  :*

32 komentarze:

  1. aaaa... świetna jest!
    ja bym pobawiła się w decoupage i przerobiła ją na szafeczkę na biżuterię (zwłaszcza naszyjniki): dorobiłabym wieszaczki itp. ... Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, mini gwoździki mogłyby robić za haczyki i szafeczka na biżu gotowa :)

      Usuń
    2. też popieram ten pomysł! będzie idealna :)

      Usuń
    3. o tym samym pomyślałam - haczyki na wiszące pierdołki

      Usuń
    4. ja też myślę, że szafka na biżuterię to świetny pomysł! ładna jest. warto ją wykorzystać.

      Usuń
    5. Rainy, podpatrz i podpytaj jak Cat bawi się w przyozdabianie drewnianych skrzyneczek- wychodzi jej to świetnie!

      super, że mój pomysł się spodobał :D

      Usuń
    6. też mi coś takiego przyszło do głowy:)

      Usuń
    7. jakie jednogłośne, no proszę.. :) :*

      Usuń
  2. Też obstawiam na szafeczkę na biżu =) a zamiast szybek możesz bezbarwne plexi przyczepić. Lekkie i sama sobie z tym poradzisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja top bym sama nie wiedziała co z tym zrobić bo to byłoby zbyt trudne dla takiegoantytalencia ale trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam zupełnie koncepcji a i z wykonaniem pewnie będzie nie lada problem... więc jest nas dwie:)

      Usuń
  4. świetna ta półeczka!ja bym pomalowała ją na biało, a na bocznej ścianej namalowała jakiegoś kwiatuszka:) a co mogłabyś w niej trzymać? kurczę, nie mam pojęcia;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie z tym największy problem, bo strona wizualna mi odpowiada...

      Usuń
  5. śliczna :) choć sama też bym nie wiedziała do czego ją wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłaby mieć szybki, ale pewnie się czepiam... zawsze można dorobić;)

      Usuń
  6. Ja bym na górnej półce trzymała bransoletki, a pod nią zamontowałabym kilka haczyków na łańcuszki. A jeśli chodzi o część zewnętrzną widziałabym ją w kolorze pastelowego różu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zewnętrznie jest ok, a co do biżuterii, to ostro się zastanawiam:))

      Usuń
  7. Może kolorówkę? Nie wiem jak duża ta szafeczka, ale na dół pędzle i różne stojące a na górę to co mniejsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możnaby pomyśleć, ale pędzle też już mają swoje miejsce, poręczniejsze o wiele... ale może jakieś niewymiarowe buteleczki z lakierami... hmm...

      Usuń
  8. W tej większej niech Ci T. zrobi wieszaczki i zawieś tam bransoletki i łańcuszki, a na górnej trzymaj pierścionki. :D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...