Paczący

czwartek, 6 czerwca 2013

Color Club Foiled Molten Metals x6

Byłam bardzo ciekawa jak będą wyglądały na paznokciach te cudeńka, które kupiła mi w TkMaxxie Siostrzyczka, dlatego dzisiaj postanowiłam je wszystkie wsypróbować, a co!
Zestaw Color Club Foiled składa się z sześciu lakierów o foliowym wykończeniu i bezbarwnego toppera. Każda butelka zawiera 15ml lakieru, są nietoksyczne, ponieważ nie zawierają formaldechydu, toluenu i DBP, czyli ftalanu dibutylu. Każdy kolejny kolor z tego cudnego zestawu wygląda następująco:

Zdjęcia po lewej są bez lampy, po prawej z jej użyciem. Nazywają się:

927 Perfect Mol-ten
928 Antiquated
929 Cold Metal
930 Hot Like Lava


 931 Foil Me Once
932 Lumin-Icecent


Zmywają się bardzo dobrze i szybko, niestety pozostawiają wokół płytki mnóstwo maleńkich srebrych drobinek. Oczywiście domywają się, ale po dłuższym tarciu. Nie jeste to jakoś strasznie uciążliwe. 
Jak zwykle na tę okazję paznokcie się połamały i musiałam je skrócić. Cóż, życie. Zawsze tak mam, że jak dorwę jakiś fajny lakier i chcę go użyć albo pokazać Wam, to, bach! zadziera się jeden albo łamie a potem już, albo idzie lawinowo, albo skracam wszystkie do tego jednego. Najważniejsze jednak, że pozbyłam się na dobre nałogu obgryzania paznokci. To dzięki blogowi! :) Kiedyś miałam jeden lakier o takim wykończeniu - Essence 59 Purple Diamond. Taki o -> TUTAJ

Który jest Waszym faworytem?

Mnie się najbardziej podoba Perfect Mol-ten i Hot Like Lava albo Foil Me Once

15 komentarzy:

  1. A mi się podoba 928 Antiquated i 931 Foil Me Once :) Superanckie są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. One są po prostu BOSKIE ! Zwłaszcza ten pierwszy i ten niebieski pod nim ;)
    Moje pazurki też wczoraj skracane to ułamanego, czyli na totalne minimum paznokciowe ://
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielony jest boski, ale nie mogę się rozeznać jak mu na imię :> Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa! że Tobie się chciało to wszystko zmywać tyle raz ;) Pierwszy i drugi kolorek wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie średnio, zwłaszcza, że te srebrne drobinki się pałętały wszędzie:)

      Usuń
  5. Oddawaj wszystkie! :-) Kolorki bardzo mi się podobają tyle, że ja jestem noga w malowaniu paznokci. :-)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...