Paczący

wtorek, 18 czerwca 2013

Siquens MedExpert krem kojąco-łagodzący

Miłą niespodzianką była możliwość zakupu tego kremu za cały... 1gr. Z taką ofertą wystartował Super Pharm - przy zakupie dowolnych perfum. Skorzystałam nieświadomie, tzn. kupiłam zapach, a pani przy kasie zaproponowała za grosik właśnie ten krem. Czujecie, jakby ktoś nie chciał skorzystać? Mina pani przy kasie pewnie byłaby przednia... - "Nie, dziękuję, to dla mnie za drogo..." ;D

Co to za krem? 
Kojąco-łagodzący do cery wrażliwej, ze skłonnością do alergii. Tubka zawiera 30ml i jej cena regularna zaczyna się od 20zł.
Według mnie ten specyfik bardzo dobrze nawilża, dzięki niemu nie mam problemów ze suchymi skórkami na twarzy, nie podrażnił mnie, jest bardzo wydajny, bo bardzo niewielką ilością jestem w stanie nasmarować i nawilżyć całą twarz. Przyjemnie pachnie, ale nie jestem w stanie powiedzieć czy czymś konkretnym. Jest niezwykle lekki, nie tłuści twarzy i nie zostawia na niej żadnej nieprzyjemnej warstwy, wręcz matuje. Można go używać jako bazę pod makijaż.

Z tej serii są jeszcze: krem na naczynka (na noc), krem przeciwko niedoskonałościom skóry, krem rozjaśniający (na noc), krem kojąco-łagodzący i serum liftingujące. O pozostałych produktach z linii MedExpert możecie poczytać na ich stronie, TUTAJ.



Ostatnio długo mnie nie było, bo znowu byłam w szpitalu, co teraz będzie się powtarzało aż pewnie do końca roku. Szczerze Wam powiem, że coraz mniej mam ochoty na prowadzenie tego bloga. Tak jakby mi się znudziło... Rozważam całkowitą rezygnację. Dwa lata to strasznie długo i co tu więcej na takim blogu pokazać? Ileż można obfotografowywać kosmetyki albo puste opakowania  po nich? Ciągle się zastanawiam i waham, także zobaczę jeszcze, co z tego wyniknie :) Póki co, ściskam Was!

Miałyście do czynienia z tym kremem albo którymś z tej serii?

28 komentarzy:

  1. mam dokładnie podobne przemyślenia i szukam innego rozwiązania bo mimo wszystko blogować lubię , ale skoro czujesz wypalenie to nie ma co na siłę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za kremami siquens, na mojej twarzy niestety się rolują :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam wiekszych doswiadczen z ta firma, ale ten jest jak znalazl:)

      Usuń
  3. Ja właśnie ostatnio pisałam o kremie przeciwko niedoskonałościom :) polubiłam go i pewnie wypróbuję inne propozycje marki :)

    Trzymam kciuki za Twoje zdrowie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Siquens na niedoskonałości brzmi jak produkt dla mnie, może też trafię za grosza :P
    Z bloga nie rezygnuj. Łatwiej wrócić niż zacząć wszystko od nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile SP jeszcze ma ta promocje z perfumami:) nawet jesli nie, to ja kupilabym go normalnie:) nie bede go kasowac ani zakladac innego pozniej, ale mysle, ze przerwa (ktora teraz i tak jest nieunikniona) dobrze mi zrobi:)

      Usuń
  5. Kiedyś kupiłam farbę do włosów w Rossku i pani zaatakowała moją reklamówkę dodatkowym szamponem. Wyczuwając niecną chęć wciśnięcia mi czegoś za "niewiadomoile" spytałam dość obcesowo "a to co?". Pani jeszcze mniej przyjemnie odpowiedziała "Promocja. Darmo. Bierze pani czy nie?" :D przeprosiłam, podkuliłam ogon i grzecznie sobie poszłam ;)
    W sumie, jeśli Cię ten blog nie uszczęśliwia to go zamknij, ale wiesz...musisz stworzyć alternatywę dla Twoich wiernych czytaczek :P :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bym sie zdziwila jakby mi ktos po torbie grzebal nawet wrzucajac jakis gratis bez ostrzezenia...
      Przepraszam, ze tyle zajmuje mi odpisanie na Twojego maila... Sie poprawie!:*

      Usuń
  6. czasem dobrze jest odpoczac, ODPOCZAC a nie znikac na forever! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, raczej mysle, ze dam sobie chwile niz w ogole znikne na forever:)

      Usuń
  7. zazdroszczę okazji, wygląda na ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory tez nie, ale juz wiem, ze do niego wroce jak sie skonczy, chociaz troche poczekam, bo jest bardzo wydajny!

      Usuń
  9. właśnie kończę ten krem. Skórę mam bardzo suchą i krem w miarę sobie radzi. Tzn nawilża fajnie i niby nic do zarzucenia mu nie mam, ale mam wrażenie, że od czasu do czasu coś mi po nim lubi wyskoczyć, a takie rzeczy mi się z reguły nie zdarzają. Także jak za 1gr to super ale normalnie bym go nie kupiła.
    Weź nawet nie żartuj że chcesz zrezygnować z blogowania! Uwielbiam tu zaglądać =( Dopiero co mam dostęp do neta i mogę poczytać, a Ty takie rzeczy piszesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by go nie brał za 1gr? ;)
      Dzięki Kochana, ale muszę sobie zrobić przerwę, bo chwilowo nie mam ochoty na blogowanie. Wiesz jak jest... Włosów nie pokażę, bo zwyczajnie ich nie mam, paznokcie mi się zaczynają łamać, z trądzikiem jeszcze nie wygrałam, chociaż walczę i walczę... Może jak to wszystko przejdzie, to wrócę:) buźka:*

      Usuń
    2. Oj Ty niedobra =P w każdym razie, ja będę czekała =)
      Trzymaj się cieplutko =*

      Usuń
  10. też go dorwałam w tej promocji i jak dla mnie rewelacja. Doskonale Cię rozumiem - nie dodałam żadnego posta już 3 tygodnie, a to ślub, wyjazd, choroba :/na razie dobrze mi z tą przerwą ale pewnie niedługo wezmę się w garść i wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej hej hello :) mam nadzieję, że u Ciebie w porządku mimo wszystko. pozdrawiam serdecznie,
    stri.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie miałam do czynienia z tym kremem :) Po raz pierwszy go widzę ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  13. W super pharmie mają często dobre promocje - oferty przy zakupie za określoną kwotę .
    A kremu nie znam , chyba nawet nigdzie nie widziałam. Warty wypróbowania bo dedykowany dokładnie moim problemom.
    p.s nominowałam Cię do Liebster Blog Award http://kosmetyczkamyszki.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award.html, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. porady ogrodowe drzewka owocowe sadzonki jak wybrac krzewy ogrodowe centrum ogrodnika poradnik ogrodniczy iglaki owoce krzewy ogrodowe lilaki drzewka owocowe ogrod japonski drzewka owocowe ochrona roslin szkodniki poradnik ogrodniczy krzewy drzewka owocoe rosliny nawozy krzewy ozdobne poradnik bonzai
    Body Building Games11

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...