Paczący

sobota, 8 czerwca 2013

O.P.I Strawberry Margarita VS Depend nr 311

Wiem, że nie są to bracia bliźniacy jak było w przypadku O.P.I Mermaid's Tears i DOR 61/1, o STĄD, ale uważam, że i tak dość blisko im do siebie. ALE:

Depend jest: ciemniejszy, większy - 5ml, tańszy (za około 10,-) ma, w porównianiu z O.P.I dłuższy i przez to bardziej poręczny w manewrowaniu pędzelek.

Strawberry Margarita jest jaśniejsza, ciut bardziej cukierkowa, i ta, którą mam jest miniaturką, i lakieru w buteleczce jest tylko 3,75ml (cena ~18,-). Jak dla mnie to niemal idealna wielkość lakieru do paznokci!

Oba nie smużą i szybko schną. Na zdjęciach dwie warstwy, bez toppera.

Same zdecydujcie czy warto wydawać prawie dwa razy więcej kasy za samą markę, w kolorze tak zbliżonym do tego tańszego.




Lubicie tańsze odpowiedniki?

46 komentarzy:

  1. Obydwa są ładne, ale różnią się kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie bardziej podoba mi się OPI, jednak nie stronię przed tańszymi odpowiednikami. Szczególnie jeżeli są równie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wole ta truskawke bardzie od Depend:) mimo, ze bardziej cukierkowa...

      Usuń
  3. oba ładne ale depend zdecydowanie bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie Depend wygrywa, nie ze względu na cenę ale właśnie za ten mocny akcent.
    Lubię to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest zdecydowanie bardziej intensywny i z pazurem:D

      Usuń
  5. U mnie z ceną bywa różnie - jeśli droższy lakier jest dobry jakościowo, to wolę dopłacić niż żałować, że wydałam 10zł na lakier, którego nie używam, bo się źle nakłada, nie schnie itp. - co nie znaczy, że nie używam tanich lakierów, bo tak naprawdę to one przeważają w mojej lakierowej skrzynce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardziej podoba Depend, jest piękny! A tańsze nie zawsze znaczy gorsze, więc u mnie jest więcej tych tańszych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zdecydowanie tez. Inwestuje w kosmetyki typu podklad albo krem, pozostale moga byc za bezcen:)

      Usuń
  7. jesli chodzi o kolorek to zdecydowanie bardziej przemawia do mnie Depend, gdyz nie jestem zwolenniczka cukierkowych kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie jestem, ale w tym zestawie jednak bardziej wole OPI:)

      Usuń
  8. Depend lepszy według mnie :)

    Zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyjątkowo wolę tym razem OPI, chociaż Depend też bardzo lubię!

      Usuń
  9. U mnie królują tańsze odpowiedniki, bo szkoda mi wydać tak dużo pieniędzy na lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ta sama sytuacja, chyba, że coś mi odbije na punkcie koloru i boję się, że takiego w tych tanich nie znajdę... :)

      Usuń
  10. Depend to zdecydowanie mój kolor, jednak sama ich mieszanka na paznokietkach tez fajnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Depend bardzo ciekawie się prezentuje ;D uwielbiam wszelakie odcienie różu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała się zdecydować na jeden z nich to wybór byłby ciężki, ale bardzo przychyliłabym się w strone Depend, jednak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardziej intensywny i nasycony, to mi się w nim bardzo podoba, ale OPI, mimo, że ciut bardziej cukierkowy, to też cieszy oczy :D

      Usuń
  13. szczerze mówiąc depend mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...