Paczący

wtorek, 3 stycznia 2012

Denko - grudzień / Dec. Project Pan

Z końcem miesiąca i z początkiem nowego roku do kosza trafiły takie oto puste opakowania...

Wcześniej znajdowały się w nich w sumie same produkty pielęgnacyjne, tj.:
żel do mycia twarzy Bourjois
recenzja i porównanie z dwoma innymi tutaj :)

Peeling do ciała Be Beauty z Biedronki, borówkowy
Nie wiem dlaczego miałam go pierwszy raz, bo jest świetny! I oświadczam, że jest to jedyny peeling, którego będę używać! A do twarzy jak się super sprawdza...

Odżywka do włosów Dove przywracająca gładkość niesfornym włosom. Bez spłukiwania.

Balsam do ciała Nivea
Bardzo ładnie pachniał...

Płyn micelarny Bioderma Sensibio, którego chyba nie trzeba przedstawiać. Re-we-la-cja!
Trochę droga ta rewelacja, ale przeżyję... :D
Wszystko świetnie usuwa!

Zmywacz do paznokci Nailty, Biedronka
Nie odpowiada mi zapach, ale nie dla zapachu się to stosuje...
Stosunek ilości do ceny jest ok.

To tyle:)
Pozdrawiam wiosennie :*

11 komentarzy:

  1. Mam ten peeling z biedr.ale do twarzy jeszcze nie używałam muszę spróbować:)
    Spore zużycia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała w końcu wypróbować Biodermę

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w grudniu wykończyłam peeling borówkowy :) teraz męczę mango xD

    OdpowiedzUsuń
  4. nazbierało się:)
    zmywacz z Biedronki to hit 2011 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używam tego zmywacza. A z zapachem trzeba trafić, mój zawsze miał świetny zapach, a ostatnio trafił mi się taki śmierdzący.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo chciałabym spróbować Biodermy, ale nie wiem czy warto... Tego zelu z Bourjois używałam i też byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zużycia :)
    mam ten peeling z biedronki a zmywacz uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. micelarny biodermy to moje marzenie,a le cenka troszkę przeraża ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam peeling z Biedronki, drugie opakowanie-niczego sobie, moim zdaniem jest trochę za rzadki i ma za mało drobinek;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym peelingu z biedronki ale niestety w mojej nie ma ;( ale nie spocznę do póki go nie znajdę. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się chyba skusze na ten peeling, każdy go tak chwali:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...