Paczący

czwartek, 12 stycznia 2012

Styczeń 2012 denko / Project pan - Jan, 2012

Witam Was serdecznie!!!
Szybko mi idzie (i efektywnie) realizacja postanowienia noworocznego dotyczącego zużywania produktów przed kupieniem nowych:) w łazience zrobiło się więcej miejsca, co mi niezmiernie odpowiada. Nie gromadzę nie wiadomo ile (i po co) zapasów, które będą zabierały miejsce, kurzyły się i pewnie się przeterminują.
Dna sięgnęły:
 Po kolei są to:
Hey!
My new year's resolution concerning project pan is being realized quite well! I used:
1. Cien's antibacterial liquid soap, 
2. Ziaja's fluid for intimate hygiene, 
3. my fave mouth wash from Lidl - Dentalux with no alcohol.


1. mydło w płynie antybakteryjne z Lidla Cien - fajny zapach, 500ml/10zł baaardzo wydajne!
2. płyn do higieny intymnej Ziaja ochronny z kwasem mlekowym - 500ml/ Rossmann ok.7zł także wydajny!
3. mój ukochany płyn do płukania ust Dentalux z Lidla, bez alkoholu, 500ml/4,99zł, już mam nowy i nie zamienię go nigdy na żaden inny! Amen.
4. krem do rąk Kamill anti-ageing 75ml/ok.6zł Rossmann, nie kupię ponownie, bo wolę Be Beauty z Biedronki
5. żel do mycia twarzy Neutrogena 150ml/ Real ok.15zł, cieszę się, że już po nim. Bardzo wodnisty, mało wydajny, dziwny zapach
6. odżywka a właściwie maska do włosów farbowanych Herbal Essences 200ml/ Rossmann w promocji ok.9zł, mało wydajna, nic nie robi specjalnie poza obciążaniem włosów, na pewno nie kupię

4. Kamill anti-ageing hand cream, not going to buy again
5. face cleanser from Neutrogena - very watery, not efficient, smells strange
6. hair mask/conditioner from Herbal for dyed hair. Doesn't do anything but makes the hair heavy and easily oily.
'n that's it:) take care!!!
How are your new year's resolutions?!

Jak tam Wasze postanowienia?!
To tyle:) Trzymajcie się!!!

7 komentarzy:

  1. gratuluję zużyć:)
    też mam ten płyn do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę się zabrać a zużywanie ''starszych'' kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo!
    Mi tam coś wolno idzie zużywanie kosmetyków:D

    OdpowiedzUsuń
  4. i nazbierało się tego:) super
    lubię ten projekt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja postanowień wielkich nie mam bo należę do osób które nie potrafią ich dotrzymywać, każde zużycie to wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego! Ja od tego roku również postanowiłam prezentować swoje zużycia :) A co :))

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...