Paczący

czwartek, 12 stycznia 2012

Recenzja pisaka do ust Lip Stain The Color Workshop - review

Kupiłam jakiś czas temu z TkMaxx'ie zestaw kosmetyków, do zobaczenia tutaj - klik, w którym były, między innymi, takie cztery pisaki do ust. Dzisiaj wypróbowałam ten najjaśniejszy różowy. Nie wiem jaki to numer, bo na opakowaniu nic nie jest napisane.
I bought this set some time ago (to see here - click) Today I checked this lightest pink but I can't tell you its number etc. because it doesn't say.

Na koniec nałożyłam też zwykły balsam do ust w celu nadania im delikatnego połysku.
On top I put some ordinary lip balm just to give my lips some soft shine.


Moja opinia o tym produkcie jest następująca / My opinion about this thing:
+ poręczne opakowanie convenient packaging
+ intensywny, ładny kolor intensive, nice color
+/- bardzo trwały - tak trwały, że żeby go zmyć trzeba szorować, peelingować, trzeć ręcznikiem... extremely long lasting, so much that you have to scratch it, peel and rub with a towel for a very long time...
- wysusza usta dries the lips


Ogólnie: 5/10, czyli bez rewelacji.

Cieszę się, że go wypróbowałam, bo przynajmniej zrobiłam sobie mega peeling ust, żeby go zetrzeć. 
I'm happy that I've checked it out because to remove it I did some great peeling of my lips.
Pozdrawiam!
Take care!

13 komentarzy:

  1. Pięknie podkreśla biel twoich zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odcień jest piękny, ale mam za delikatne usta by musieć je później trzeć na potęgę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest cudny, szkoda, że jakość już mniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt daje ładny ale niestety często trwałe pomadki/szminki wysuszają -- ale po takim peelingu masz całuśne usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jałć jakie różowe usta.. nie dla mnie taki kolor ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Może bez rewelacji, ale efekt przecudowny ! : )

    obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. such a beautiful color. love the feminine shade and gloss it has to it. your blog is awesome... recognized some products from the states. :) had fun looking at your posts, and great photos you have. new follower from usa, and hoping to stay connected. i wish you all the best on your blog, and have a great day!
    cheers,
    jasmine
    http://adamalexmommy.com

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...